AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har lest at atypisk depresjon er mer vanlig hos de med bipolar I og II, stemmer det? Jeg har også lest at MAOI-medisiner og SSRI er bedre enn TCA antidepressiva for atypisk depresjon. Burde man be legen om MAOI medisin hvis man har atypisk depresjon? Hva er eksempler på MAOI-medisiner? Anonymous poster hash: e3ce1...4c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Hva er atypisk depresjon?Anonymous poster hash: 30835...b45 0 Siter
ISW Skrevet 21. januar 2015 Skrevet 21. januar 2015 Hva er atypisk depresjon?Anonymous poster hash: 30835...b45 Atypisk depresjon er en form for depresjon der man har bevart evnen til å føle glede. Men man er voldsomt energiløs og slapp, man sover altfor mye og har gjerne god matlyst. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Atypisk depresjon er et begrep fra godt tilbake i tid. Jeg tenker i dag at en da skal tenke på bipolar depresjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.