stjernestøv Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Hvordan kan jeg vite om det jeg sliter med er depresjon, negative symptomer eller medisinene? Er skeptisk til å ta AD, kanskje det blir lettere til våren? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Det er vel umulig å vite hva som er hva i grunn.... 0 Siter
ISW Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Jeg ville kanskje anbefale deg å "melde deg ut" av dette og overlate det til legen din eller psykologen din. Hvis du tar jobben med å presentere symptomer og overlater tolkningen til din behandler, så vil du mye lettere få svaret du ønsker å få. For du kan ikke finne ut av dette på egenhånd. Og selve letingen er veldig mot sin hensikt tror jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Jeg ville kanskje anbefale deg å "melde deg ut" av dette og overlate det til legen din eller psykologen din. Hvis du tar jobben med å presentere symptomer og overlater tolkningen til din behandler, så vil du mye lettere få svaret du ønsker å få. For du kan ikke finne ut av dette på egenhånd. Og selve letingen er veldig mot sin hensikt tror jeg. Som sagt umulig å vite, hvordan kan da psykologen vite? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.