skrevet Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Men vi kan prøve å bruke viljen til å bli bedre.Ikke hvis vi ikke vil... ikke hvis vi ikke er villig til å ta de nødvendige skritt. 0 Siter
Gjest Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Ikke hvis vi ikke vil... ikke hvis vi ikke er villig til å ta de nødvendige skritt.Vil du ha det vondt eller vil du ha det godt? Jeg er ikke i tvil på hva du vil på det spørsmålet. Så blir spørsmålet om du vil det nok til å ta de nødvendige skritt? 0 Siter
Trine Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Jeg tror du enten har vondtivilja-syndrom eller skrevet-sykdom. Alternativt har du en spesiell type schitzofreni. Du er en person i virkeligheten og en annen på nett. 0 Siter
skrevet Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Vil du ha det vondt eller vil du ha det godt? Jeg er ikke i tvil på hva du vil på det spørsmålet. Så blir spørsmålet om du vil det nok til å ta de nødvendige skritt?Alle vil ha det best mulig. Noen har mer gjennomføringskraft enn andre. Dette kalles viljestyrke. 0 Siter
skrevet Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Du er en person i virkeligheten og en annen på nett.IRL bare narrer jeg folk. 0 Siter
Gjest Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Alle vil ha det best mulig. Noen har mer gjennomføringskraft enn andre. Dette kalles viljestyrke.Det er sant. Jeg kunne hatt mer av den jeg også. Men jeg tror at viljen vår også blir påvirket av mye. Det er ofte jeg kan merke at viljestyrken er mye sterkere enn andre ganger. Noen ganger har det en årsak, og andre ganger vet jeg ikke. 0 Siter
skrevet Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Det er sant. Jeg kunne hatt mer av den jeg også. Men jeg tror at viljen vår også blir påvirket av mye. Det er ofte jeg kan merke at viljestyrken er mye sterkere enn andre ganger. Noen ganger har det en årsak, og andre ganger vet jeg ikke.Ja det er jeg enig i. Den forandres og påvirkes. Fordi alt er bare årsak-effekt. For mitt vedkommende det like vanskelig for ytre forhold å forårsake at jeg får nok viljestyrke som det er for mennesket å klatre Mount Everest. Det er bare noen få som kan det. De har ikke jeg i mitt liv. Og ikke kan jeg forlange det heller. 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Jeg tror du enten har vondtivilja-syndrom eller skrevet-sykdom. Alternativt har du en spesiell type schitzofreni. Du er en person i virkeligheten og en annen på nett. De fleste er vel forskjellig på nett og i virkligheten. 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 (endret) Jeg pratet med psykologen angående diagnoser i en time for litt siden. Hun fortalte at i noen tilfelle finner de ikke en eller flere diagnoser som passer veldig bra, bare symptomer på forskjellige diagnoser. Da blir det heller slik at de skriver for eksempel "H*n har symptomer på depresjon, tvangspreget personllighetsforse og bla bla" eller så setter de en diagnose som er nærmest som hovediagnose og de andre som tileggsdiagnoser eller symptomer Meningen med diagnose er ikke selve diagnosen. Poenget er at diagnosen skal gjøre at man får best mulig hjelp. Så om de diagnosene du har fått passer helt perfekt er egentlig ikke så farlig hvis du får god hjelp som hjelper deg. Hva når det bruker masse tid på å sette diagnoser, og så etterpå får man ingen hjelp? Endret 22. januar 2015 av slabbedask 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Poenget er at de er helt på jordet alle sammen... Problemet er sykdom på vilja. Det er vel en slags psykdom det også. 0 Siter
skrevet Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Det er vel en slags psykdom det også.Ja, men det er ingen diagnose eller anerkjent sykdom. 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Ja, men det er ingen diagnose eller anerkjent sykdom. Kan gå under F60.9 Uspesifisert pf. 0 Siter
skrevet Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Kan gå under F60.9 Uspesifisert pf.Hehe, latskap? 0 Siter
skrevet Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Jeg føler at det er riktig at jeg har personlighetsforstyrrelse... jeg er enige i de basale kriteriene for det. Men disse "syndromene" syns jeg bare er tull. 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Hehe, latskap? Tror ikke det er latskap. 0 Siter
skrevet Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Tror ikke det er latskap.Potato, potato... 0 Siter
skrevet Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Trokke jeg er deprimert... selv om jeg ofte føler meg deprimert, og ikke er fornøyd med meg selv og livet mitt, eller syns jeg har det noe bra. 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Trokke jeg er deprimert... selv om jeg ofte føler meg deprimert, og ikke er fornøyd med meg selv og livet mitt, eller syns jeg har det noe bra. Høres ut som depresjon da... Men men. 0 Siter
skrevet Skrevet 22. januar 2015 Forfatter Skrevet 22. januar 2015 Høres ut som depresjon da... Men men.Men jeg skriver jo mye tullball. Les: "morsomt". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.