Gå til innhold

Kan jeg virkelig ha disse personlighetsforstyrrelsene?

Anbefalte innlegg

Gjest Ladytron
Skrevet

Det er ikke noe å gjøre uansett. Får bare slutte å syte.

Av det jeg leser her inne så synes jeg du virker som en oppegående og grei mann, synes det er dumt at du velger å la tankene om at andre ikke liker deg stoppe deg fra å gjøre ting du har lyst til. Når du aldri tør å gå andre mennesker i møte så får du ikke utfordret de negative tankene heller. Selv om du opplever at du kan høre hva folk tenker, så tror jeg du vet rasjonelt sett at dette ikke er tilfellet. Ikke heng deg opp i de "tenke-stemmene", forhold deg heller til hva som kommer ut av munnen på folk og hvordan de oppfører seg mot deg og mot andre.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skrevet

21

• Toga

13

• slabbedask

12

• AnonymBruker

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men da kan det hende dette er noe du strever med.

Vil du sjekke dette videre ut og kanskje be om hjelp?

Fikk en brosjyre med tips... jeg ligger visst også i "nedre normal" hva gjelder oppmerksomhet, psykomotorisk tempo og hukommelse.

Skrevet

Av det jeg leser her inne så synes jeg du virker som en oppegående og grei mann, synes det er dumt at du velger å la tankene om at andre ikke liker deg stoppe deg fra å gjøre ting du har lyst til. Når du aldri tør å gå andre mennesker i møte så får du ikke utfordret de negative tankene heller. Selv om du opplever at du kan høre hva folk tenker, så tror jeg du vet rasjonelt sett at dette ikke er tilfellet. Ikke heng deg opp i de "tenke-stemmene", forhold deg heller til hva som kommer ut av munnen på folk og hvordan de oppfører seg mot deg og mot andre.

Sikkert pga. dette jeg fikk diagnosen unnvikende personlighetsforstyrrelse, da... viker unna vanskeligheter.

Skrevet

Fikk en brosjyre med tips... jeg ligger visst også i "nedre normal" hva gjelder oppmerksomhet, psykomotorisk tempo og hukommelse.

Unntatt det siste så er du vel litt innenfor min lidelse :D

Ja ja, jeg vet ikke, men jeg håper du selv tar tak i ting, jeg er sikker på at hvis du har alt det du nevner og er ung og barnløs så kan du få det til!!

Jeg har barn og ansvar, og kan ikke bare bestemme meg for å gjøre karriere, lese, osv..

men jeg håper du kan det!

Skrevet

Unntatt det siste så er du vel litt innenfor min lidelse :D

Ja ja, jeg vet ikke, men jeg håper du selv tar tak i ting, jeg er sikker på at hvis du har alt det du nevner og er ung og barnløs så kan du få det til!!

Jeg har barn og ansvar, og kan ikke bare bestemme meg for å gjøre karriere, lese, osv..

men jeg håper du kan det!

Hm, har jeg nenvt noen bra ting nå? :P

Skrevet

Det er så enkelt hvis man ikke har barn???

Anonymous poster hash: 03dab...636

Skrevet

Det er så enkelt hvis man ikke har barn???

Tror ikke det er det hun sier.

Skrevet

Tror ikke det er det hun sier.

Hva sier nhun?

Skrevet

Hva sier nhun?

At det hjelper (å være ung og barnløs).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...