Gjest Ladytron Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 Det er ikke noe å gjøre uansett. Får bare slutte å syte. Av det jeg leser her inne så synes jeg du virker som en oppegående og grei mann, synes det er dumt at du velger å la tankene om at andre ikke liker deg stoppe deg fra å gjøre ting du har lyst til. Når du aldri tør å gå andre mennesker i møte så får du ikke utfordret de negative tankene heller. Selv om du opplever at du kan høre hva folk tenker, så tror jeg du vet rasjonelt sett at dette ikke er tilfellet. Ikke heng deg opp i de "tenke-stemmene", forhold deg heller til hva som kommer ut av munnen på folk og hvordan de oppfører seg mot deg og mot andre. 0 Siter
Toga Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 Men da kan det hende dette er noe du strever med.Vil du sjekke dette videre ut og kanskje be om hjelp?Fikk en brosjyre med tips... jeg ligger visst også i "nedre normal" hva gjelder oppmerksomhet, psykomotorisk tempo og hukommelse. 0 Siter
Toga Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 Av det jeg leser her inne så synes jeg du virker som en oppegående og grei mann, synes det er dumt at du velger å la tankene om at andre ikke liker deg stoppe deg fra å gjøre ting du har lyst til. Når du aldri tør å gå andre mennesker i møte så får du ikke utfordret de negative tankene heller. Selv om du opplever at du kan høre hva folk tenker, så tror jeg du vet rasjonelt sett at dette ikke er tilfellet. Ikke heng deg opp i de "tenke-stemmene", forhold deg heller til hva som kommer ut av munnen på folk og hvordan de oppfører seg mot deg og mot andre.Sikkert pga. dette jeg fikk diagnosen unnvikende personlighetsforstyrrelse, da... viker unna vanskeligheter. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 Fikk en brosjyre med tips... jeg ligger visst også i "nedre normal" hva gjelder oppmerksomhet, psykomotorisk tempo og hukommelse. Unntatt det siste så er du vel litt innenfor min lidelse Ja ja, jeg vet ikke, men jeg håper du selv tar tak i ting, jeg er sikker på at hvis du har alt det du nevner og er ung og barnløs så kan du få det til!! Jeg har barn og ansvar, og kan ikke bare bestemme meg for å gjøre karriere, lese, osv.. men jeg håper du kan det! 0 Siter
Toga Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 Unntatt det siste så er du vel litt innenfor min lidelse Ja ja, jeg vet ikke, men jeg håper du selv tar tak i ting, jeg er sikker på at hvis du har alt det du nevner og er ung og barnløs så kan du få det til!! Jeg har barn og ansvar, og kan ikke bare bestemme meg for å gjøre karriere, lese, osv..men jeg håper du kan det!Hm, har jeg nenvt noen bra ting nå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 Jeg har barn og ansvar, og kan ikke bare bestemme meg for å gjøre karriere, lese, osv.. Det er så enkelt hvis man ikke har barn??? Anonymous poster hash: 03dab...636 0 Siter
Toga Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 Det er så enkelt hvis man ikke har barn???Anonymous poster hash: 03dab...636 Tror ikke det er det hun sier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 Tror ikke det er det hun sier. Hva sier nhun? Anonymous poster hash: 03dab...636 0 Siter
Toga Skrevet 23. januar 2015 Skrevet 23. januar 2015 Hva sier nhun?Anonymous poster hash: 03dab...636 At det hjelper (å være ung og barnløs). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.