Gå til innhold

lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mobilen av i 2 dager fordi jeg har følt meg dårlig og orket ikke forholde meg til så mye. Når jeg skrur den på ser jeg flere har prøvd ta kontakt med meg. jeg ringte fler opp igjen. Men den ene vennen min legger på hver gang jeg ringer, og den vennen er en av mine beste venner :-(

Er veldig lei meg nå og har vceldig dårlig samvittighet. Jeg er en dårlig venn :-(

Har ringt veldig mange ganger, blir lagt på hver gang.. og den personen pleier ta telefonen..

Anonymous poster hash: ab56e...88e
Skrevet

Send en melding? :)

Har gjort det også.. personen svarer ikke :-(

Vanligvis hvis personen legger på telefonen når jeg har ringt så skriver personen melding rett etterpå for eksempel "Jeg ringer deg opp snart, er på ... akuratt nå"

Det er ikke sånn nå... Jeg er vel verdens verste venn.

Skrevet

Man må gi venner lov til å være syke/frakoblet, ellers er man ikke noen god venn, synes jeg.

Skrevet

Har gjort det også.. personen svarer ikke :-(

Vanligvis hvis personen legger på telefonen når jeg har ringt så skriver personen melding rett etterpå for eksempel "Jeg ringer deg opp snart, er på ... akuratt nå"

Det er ikke sånn nå... Jeg er vel verdens verste venn.

Du er ikke verdens verste venn, det må gå an å ta en time out.

Skrevet

Man må gi venner lov til å være syke/frakoblet, ellers er man ikke noen god venn, synes jeg.

Problemet er at personen ringer meg innimellom når h*n har det dårlig. Da pleier jeg trøste og gi råd osv. Tenk om personen hadde det veldig ille da h*n ringte og jeg ikke tok den? Og så tenkte jeg ikke bryr meg?

Føler meg utrolig slem og egoistisk nå

Skrevet

Jeg har hatt mobilen av i 2 dager fordi jeg har følt meg dårlig og orket ikke forholde meg til så mye. Når jeg skrur den på ser jeg flere har prøvd ta kontakt med meg. jeg ringte fler opp igjen. Men den ene vennen min legger på hver gang jeg ringer, og den vennen er en av mine beste venner :-( Er veldig lei meg nå og har vceldig dårlig samvittighet. Jeg er en dårlig venn :-(Har ringt veldig mange ganger, blir lagt på hver gang.. og den personen pleier ta telefonen.. Anonymous poster hash: ab56e...88e

Kanskje denne vennen din har det akkurat som du hadde det. Du må gi andre tid og rom for å handle som du selv har gjort.

Anonymous poster hash: dddc2...876

Skrevet

Du er ikke verdens verste venn, det må gå an å ta en time out.

Det er sant.. Men kan man tenke sånn når h*n sliter da?

Jeg er sikkert alt for egoistisk til å ha venner..Føler meg rett og slett kvalm og fysisk dårlug :/

Skrevet

Det er sant.. Men kan man tenke sånn når h*n sliter da?

Jeg er sikkert alt for egoistisk til å ha venner..Føler meg rett og slett kvalm og fysisk dårlug :/

Det kan være en naturlig årsak til at vennen din ikke svarer, la det gå noen dager og se.

Skrevet

Til siste anonym: Du har jo rett.. er bare redd det er noe annet. Men kan jo hende personen tenkte akuratt det samme da jeg hadde telefonen av..

Skrevet

Det har ordnet seg :)

H*n tok telefonen, var en helt annen grunn enn jeg fryktet

Jeg er flink til å tro det verste..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...