Gå til innhold

Er jeg syk ELER dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikker på at Gud viser mine gjerninger, spessielt alle gangene jeg har onanert i storskjerm. Kvinner vil spessielt komme bort til meg og si jeg er ekkel og plage meg, har dødsangst for dette. Problemet er at det er vanskelig å behandle meg, fordi jeg ikke får svar om det virkelig skjer eller ikke før Dommedag. Så jeg må leve livet i frykt resten av livet.

Jeg har snakket med Imamer, de sier det med at folk skal plage deg har ingenting med Islam å gjøre, så imamer deler ikke mine tanker. 

Er jeg syk, eller dere syke? har jeg den virkelig oppfatningen om Dommedag, mens dere alle feiler? kanskje jeg er utvalgt og spesiell?

tvangstankene om å være homo er sterke, om jeg treffer rumpa med uhell må jeg onanerer 2 ganger for å bevise kvinnene og meg at jeg ikke er homo. Så må jeg onanere i stil, har skrevet her før, fikk bare lyst til å skrive igjen, håper ikke dette oppfates som spam, det er ikke meningen, vil bare få mer hjelp her 

Anonymous poster hash: 30df0...34d
Skrevet

Høres ut som vrangforestillinger

Skrevet

Med fare for å virke respektløs og bagatelliserende: Jeg er helt sikker på at du ikke trenger være bekymret for at du noen gang vil oppleve at Gud eller noen andre viser opptak av onanien din på storskjerm.

Onani har med lystfølelse å gjøre, det er ikke egnet for å bevise noe.

Jeg kan ikke vurdere om du er syk, men anbefaler deg å konsentrere deg om livet før en eventuell dommedag.  Det er det livet vi kan påvirke og gi innhold.     

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ikke det minste tvil om at det er du som er syk.

Skrevet

Du har noen fellestrekk med det jeg hadde trådstarter. jeg hadde kristne tvangsforestillinger, og måtte for eksempel be flere hundre ganger om dagen, og så måtte jeg spise noe jeg spydde av, for å bevise att jeg elsket kjæresten min. ++++ masse masse mer. Zyprexa og zoloft tok å  nesten kurerte meg. Medisiner må til. Mener å huske du gikk på abilify, zyprexa er mye bedre. Det skader ikke å prøve....

Anonymous poster hash: 72245...6bd
Skrevet

Du virker svært syk og bør få mer hjelp.

Jeg har ingen tro på at Gud ville brukt tiden sin på å vise noe så dumt som en manns onanering på storskjerm. Hva ville være poenget med det? Han har sikkert en million bedre ting å ta seg til, om han finnes. 

Forøvrig hadde det vel ikke vært så fælt om du var homofil? Mange flotte mennesker er det.

Anonymous poster hash: 99ac4...b11
Skrevet

Du er syk, ingen tvil om det. Jeg tror ikke vi her inne kan hjelpe deg så mye, du bør få riktig og profesjonell hjelp.  I mellomtiden er det sikkert lurt å konsentrere seg mer om samfunnet og mennesker rundt deg og mindre om deg selv, du virker å leve i en liten boble der dine seksuelle handlinger er blitt voldsomt viktige. Jeg håper du har familie og venner som kan få deg til å tenke på noe annet av og til. 

Anonymous poster hash: 99ac4...b11
Skrevet

Jeg er sikker på at Gud viser mine gjerninger, spessielt alle gangene jeg har onanert i storskjerm. Kvinner vil spessielt komme bort til meg og si jeg er ekkel og plage meg, har dødsangst for dette. Problemet er at det er vanskelig å behandle meg, fordi jeg ikke får svar om det virkelig skjer eller ikke før Dommedag. Så jeg må leve livet i frykt resten av livet.

Jeg har snakket med Imamer, de sier det med at folk skal plage deg har ingenting med Islam å gjøre, så imamer deler ikke mine tanker. 

Er jeg syk, eller dere syke? har jeg den virkelig oppfatningen om Dommedag, mens dere alle feiler? kanskje jeg er utvalgt og spesiell?

tvangstankene om å være homo er sterke, om jeg treffer rumpa med uhell må jeg onanerer 2 ganger for å bevise kvinnene og meg at jeg ikke er homo. Så må jeg onanere i stil, har skrevet her før, fikk bare lyst til å skrive igjen, håper ikke dette oppfates som spam, det er ikke meningen, vil bare få mer hjelp her 

Du har i hvertfall noen merkelige "forestillinger"som gir deg unødvendig mye redsler og plager. Det har ingen hensikt å diskutere hvem som er syke slik jeg ser det. Det er ingen tvil om at de som ikke har disse forestillingene har det langt bedre enn deg på akkurat det området. 

Anonymous poster hash: 4e520...dfe

Skrevet

Trådstarter her; Takk for alle svar. Men det er slik at Allah kan vise ens gjerninger, men ikke på storskjerm som jeg tenker og ikke at folk skal plage hverandere, i følge Imamer. Men jeg klarer ikke å tro på det, for jeg er sikker på at mine tanker er rette..

Skrevet

Jeg synes du "opphøyer" deg selv litt. Hvordan kan du være sikker på at dine tanker er de eneste rette og da andres tanker feil?

Anonymous poster hash: 4e520...dfe
Skrevet

Det er ikke det minste tvil om at det er du som er syk.

Itilegg har jeg de tankene som jeg er sikker på at kvinnene er ute etter meg, spessielt kvinner i offentlige instanser.

Er det noe fasit svar på hvordan en mann skal onanere? må man ha øynene lukket, fordi om man ser sin egen penis mens man onanerer er man kanskje homo? så jeg må lukke øynene, og ikke se på låra mine. Er så redd for at kvinner skal plage og mobbe meg på Dommedag. Imamer har sakt det med å plage og erte av ens gjerninger har ingenting med Islam å gjøre.

Gruer meg til den dagen...

Skrevet

Får du noen behandling for dette du sliter med?

Hvis ikke, så tror jeg du kunne hatt god nytte av det. Det finnes både samtaleterapi og medisiner som fungerer mot tvangstanker, og mot vrangforestillinger finnes det også medisiner som virker.

Det virker veldig slitsomt å ha det sånn som du har det. Særlig når det ikke er nødvendig.

Skrevet

Får du noen behandling for dette du sliter med?

Hvis ikke, så tror jeg du kunne hatt god nytte av det. Det finnes både samtaleterapi og medisiner som fungerer mot tvangstanker, og mot vrangforestillinger finnes det også medisiner som virker.

Det virker veldig slitsomt å ha det sånn som du har det. Særlig når det ikke er nødvendig.

Ja går i behandling, bruker 200 mg Zoloft. Vet du om noen andre medisiner som funker bra? virker ikke så bra disse medisinene jeg bruker nå

Skrevet

Ja går i behandling, bruker 200 mg Zoloft. Vet du om noen andre medisiner som funker bra? virker ikke så bra disse medisinene jeg bruker nå Anonymous poster hash: 30df0...34d

Jeg skal ikke mene så mye om medisiner egentlig, men det kan jo hende at du trenger litt mer aggressiv behandling enn Zoloft alene. For meg var det nødvendig med noe i tillegg som virkelig gjorde noe med den feilaktige troen på rare ting som tvangstanker kan føre med seg. Derfor fikk jeg et antipsykotikum i tillegg (selv om jeg aldri var psykotisk) - og fikk veldig god effekt av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...