Gå til innhold

Er det psykt å være fasinert av blinkende firkanter på skjermen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er man rar/sprø/psyk hvis man blir sittende å se på blinkende firkanter på skjermen i timesvis når man defragmenterer harddisken?

idefrag2-ss1.jpg

Anonymous poster hash: 1c69b...7f0
Skrevet

Haha...lettungerholdene ville jeg kalt det :) Skal ikke mye til for å gjøre deg fornøyd. Men om det er sykt, det høres litt autstisk ut, men ikke sykt egentlig. Hvor mange timer satt du? Jeg kunne nok ha gjort det samme, men ikke i mange timer.

Skrevet

Haha...lettungerholdene ville jeg kalt det :) Skal ikke mye til for å gjøre deg fornøyd. Men om det er sykt, det høres litt autstisk ut, men ikke sykt egentlig. Hvor mange timer satt du? Jeg kunne nok ha gjort det samme, men ikke i mange timer.

Kanskje ikke "timesvis", men til det ble ferdig. Kanskje 30 minutter.,

Skrevet

Kanskje ikke "timesvis", men til det ble ferdig. Kanskje 30 minutter.,

Det er definitivt ikke "sykt", men kanskje litt spesielt. Jeg har gjort lignende, da jeg sitter og tenker.

Skrevet

Syns det er motsatt av sykt jeg. Det er deilig å klare å sitte stille med noe.

Skrevet

Er man rar/sprø/psyk hvis man blir sittende å se på blinkende firkanter på skjermen i timesvis når man defragmenterer harddisken?

idefrag2-ss1.jpg

Hei!

Nei jeg syns ikke det,

jeg kan sitte ganske lenge selv å se på sånt, jeg slapper av, jeg kan i vertfall sitte i timer, men jeg har alarm på mobil, så at jeg ikke blir sittende.

Av og til ser jeg på Tv bare pga av flimringen av lys, jeg får ikke med meg det som skjer, det er flimringen som er fin.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

På seg selv kjenner man som kjent ingen andre :-) Tross det må jeg innrømme at siden jeg selv synes det er fascinerende, er det vel ikke sykt :-) Men så kjører jeg ikke defrag hver måned.

Skrevet

På seg selv kjenner man som kjent ingen andre :-) Tross det må jeg innrømme at siden jeg selv synes det er fascinerende, er det vel ikke sykt :-) Men så kjører jeg ikke defrag hver måned.

Det er godt! Og den er jeg enig i:-)

Ellers kunne man begynne å betvile din psykiater-rolle ;)

(av og til tenker jeg at du har litt asperger, men det er nok kanskje sånn som Tony Attwood sier, alle menn skal ha litt asperger:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...