Gå til innhold

Koffein som livsbejaende stoff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lov å la seg friste - uten at jeg som et vandrende eksistensielt drama- skal påberope meg å objektivt fremheve " stoffet" som en utelukkende helbredende kraft.

Skrevet

Lov å la seg friste - uten at jeg som et vandrende eksistensielt drama- skal påberope meg å objektivt fremheve " stoffet" som en utelukkende helbredende kraft.

Er du fra det 21. århundret? :P

Hehe... :)

Skrevet

Jeg synes kaffe er helt utmerket mot nedstemthet. Pluss at det gir meg mer energi, tiltakslyst og positivitet. Synes også at kaffe i moderate mengder fungerer bra som angstdempende også. I tillegg har det en svak slankende effekt.

Kaffe er bra! Men alt med måte selvfølgelig.

Skrevet (endret)

Lyst til å ta med meg en kopp kaffe på mine møter med helsevesen , da har jeg noe å holde rundt og noe å styrke meg på når jeg settes ut av spill . Bare redd det medfører at jeg tøffer meg eller at de tror jeg har noe annet i koppen. Bør vel neppe si det høgt... Eller bør jeh.,!? Kan jo bli tatt for å være overdrevent mistenksom ... Men nå forsnakket jeg meg i ren og pur koffein rus .

Endret av En namnlaus
Skrevet

Jeg synes kaffe er helt utmerket mot nedstemthet. Pluss at det gir meg mer energi, tiltakslyst og positivitet. Synes også at kaffe i moderate mengder fungerer bra som angstdempende også. I tillegg har det en svak slankende effekt.

Kaffe er bra! Men alt med måte selvfølgelig.

Hadde det ikke vært for den siste setningen din, hadde jeg mistenkt sterkt at du var Herman Friele. ;) "Kaffe er bra! Kaffe må man ha!"

Anonymous poster hash: 63a0b...efa

Skrevet

Hadde det ikke vært for den siste setningen din, hadde jeg mistenkt sterkt at du var Herman Friele. ;) "Kaffe er bra! Kaffe må man ha!" Anonymous poster hash: 63a0b...efa

Hihi :) Nei, bergenser er jeg ikke!

Skrevet

Kaffe er kjekt det, når man må "prestere"... men jeg tviler vel egentlig på om det i det lange løp og totalt sett gir deg mer energi og oppstemthet.

Nå er jeg veldig skeptisk til "stoffer" i utgangspunktet, dog. Det beste er nok bare normal føde, og medisiner i tilfelle det er en feil ved deg.

Skrevet

For meg er kaffe veldig bra å drikke hvis jeg holder på å sovne på skolen :)

Skrevet

Er nok ikke optimalt med for mye av det gode:) syder og kokt i meg i natt, nesten følt meg som et kraftverk. Eh- litt slitsomt i lengden..

Skrevet

Er nok ikke optimalt med for mye av det gode:) syder og kokt i meg i natt, nesten følt meg som et kraftverk. Eh- litt slitsomt i lengden..

Neida! Man blir bare lat av å ligge mer enn 3-4 timer.

Skrevet

Neida! Man blir bare lat av å ligge mer enn 3-4 timer.

Det er så sant som det er sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...