Gå til innhold

- Hun påvirker unge til å gjøre farlige ting

Anbefalte innlegg

Bloggen til Lotte (23) er blitt Norges største

Eksperter advarer mot populær blogger: - Hun påvirker unge til å gjøre farlige ting

Bloggeren: - Ikke mitt ansvar

http://www.vg.no/forbruker/blogg/eksperter-advarer-mot-populaer-blogger-hun-paavirker-unge-til-aa-gjoere-farlige-ting/a/23379372/

Hva mener dere?

Lotte (23) skriver om sine oppsiktsvekkende eksperimenter. – Jeg kan ikke ha ansvaret for om folk gjør det jeg skriver på bloggen min, sier hun.

Hun har kommet til toppen ved å skrive provoserende, sjokkerende - men sannferdige innlegg, sier bloggeren selv til VG.

Fagerheim har blant annet skrevet innlegg om hvordan hun bruker hvit neglelakk som tannbleking.

Hun har også skrevet innlegg om hvordan hun har tatt restylane (kosmetisk injeksjon, også kalt«fillere») i leppene hjemme. Dette har hun gjort ved å kjøpe kopiprodukter på nettet - som kan være svært farlig. Dette blogginnlegget har skapt sterke reaksjoner. Legemiddelverket er blant de som reagerer på Fagerheims blogginnlegg.

Anonymous poster hash: 8778f...304

Fortsetter under...

Hennes støres ønske er å være med i Paradise Hotel, og få jobb i klesbutikk pga kjendisstatusen. Hun har vært naken i Vi Menn, selger brukte truser på nett, er treningsnarkoman, men har ME og kan ikke jobbe.

Merkelig dame, er det hele bare tull? 

Anonymous poster hash: b4eda...b7d

Bare det å sprøyte sånt inn i leppene og bruke hvit neglelakk som tannbleking sier jo sitt om iq'en til den dama der...

Hun tiltrekker seg unge lesere. vi som er voksne skjønner jo at hun stort sett kødder, men f.eks. en 12 åring kan jo finne på at det å bleke tennene slik hun har gjort virker lurt........ 

Been there done that :D Selv stjal jeg sneiper og rulla sammen i aluminiumsfolie for å prøve å røyke... som om røyken ikke var giftig nok i seg selv. 

Så jeg tror nok bloggen er farlig, så lenge 9-14 åringer får surfe på nettet uten at mamma/pappa passer på... de har ikke helt lært seg hva som er lurt og ikke. 

Anonymous poster hash: 330e8...4be

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...