Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

@namnlaus: Jeg tenker at det er bra at du har en psykolog som tar seg tid til å bli kjent med deg og som i tillegg forsøker å involvere din ektefelle litt, før altfor mange konkrete tiltak foreslås. Du har vært psyk lenge nå, prøvd noe medisiner som du har vært lite fornøyd med, hatt noen dårlige erfaringer med behandlere. I en slik situasjon tror jeg sannsynligheten for vellykket behandling øker nettopp med den tilnærmingen din nåværende behandler velger. Dersom du skal bruke medisiner (og ikke bare bruke de slik du selv finner for godt i øyeblikket), så trenger du å vite at en evt. anbefaling og forskrivning er basert på god kjennskap til deg og dine vansker. Forhåpentligvis vil en del bli tydeligere for dere alle i ukene som kommer:-)

får inderlig håpe det, men er visst redd vi ikke finner ut sv det . Eller at de tar feil . Jeg vet ikke hva som går av meg selv heller på mitt verste redd jeg er gal - på mitt beste klar for å glemme alt å se fremover . Og redd paranoide tanker spiser opp fornuften min , men synes ikke jeg et pers forstyrret . Da mistet jeg håpet Endret av En namnlaus
Skrevet

jeg er mottakelig for et medisinforsøk om psykolog anbefaler tror jeg . De snakket om stemningsstab men så hadde en psykiater visst sagt mistenksomheten min måtte utredes :( ah , og nå utleverer jeg meg selv grusomt

Da skjønner jeg litt mer, jeg trodde det var gjort og at du bare "ble gående". Jeg liker at de tar tak i dette.

Du sier forøvrig ingenting "vi" ikke vet/har visst fra før, om det er noen trøst. 

Skrevet

Da skjønner jeg litt mer, jeg trodde det var gjort og at du bare "ble gående". Jeg liker at de tar tak i dette.

Du sier forøvrig ingenting "vi" ikke vet/har visst fra før, om det er noen trøst.

nei med min sjelevreng er jeg vel mer naiv enn mistenksom :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...