Gå til innhold

Medisiner ikke alltid løsningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skryteinnlegg:

Med jevne mellomrom blir jeg skikkelig paranoid og blir fullstendig overtatt av kjipe tanker. Denne gangen var jeg fristet til å øke fluanxol som jeg vanligvis pleier, men bestemte meg for å gjøre et forsøk uten. I begynnelsen lot jeg bare tankene være der, men fant fort ut at det ikke var veien å gå. Jeg har laget noen teknikker selv som fungerer veldig bra og jeg jobbet intenst i 2 dager med det og mange aktiviteter for å distrahere meg selv. Det fungerte! Jeg har også bestemt meg for å unngå kontakt med de i familien som provoserer frem noian hos meg. Jeg må ikke alltid være tilgjengelig. Nå er jeg helt bra og har erfart at det nytter. Hurra! Jeg trenger ikke bestandig å løpe til medisinskapet.

Mestring føles godt!

Her i Oslo er det drittvær så de av dere som bor et sted i landet med sol: Nyt det!

Skrevet

Skryteinnlegg:

Med jevne mellomrom blir jeg skikkelig paranoid og blir fullstendig overtatt av kjipe tanker. Denne gangen var jeg fristet til å øke fluanxol som jeg vanligvis pleier, men bestemte meg for å gjøre et forsøk uten. I begynnelsen lot jeg bare tankene være der, men fant fort ut at det ikke var veien å gå. Jeg har laget noen teknikker selv som fungerer veldig bra og jeg jobbet intenst i 2 dager med det og mange aktiviteter for å distrahere meg selv. Det fungerte! Jeg har også bestemt meg for å unngå kontakt med de i familien som provoserer frem noian hos meg. Jeg må ikke alltid være tilgjengelig. Nå er jeg helt bra og har erfart at det nytter. Hurra! Jeg trenger ikke bestandig å løpe til medisinskapet.

Mestring føles godt!

Her i Oslo er det drittvær så de av dere som bor et sted i landet med sol: Nyt det!

Godt jobba av deg :)

Her er det opphold for øyeblikket men er meldt regn, ha en fin dag der!

Skrevet

Trenger slike "skryte innlegg" også. Jeg velger å kalle det motivasjons innlegg. ;) 

Jeg prøver og prøver... Det samme. Ikke ty til høyere dose nå, selv om jeg føler meg noe ustabil. Det må da finnes en grunn bak, og en måte å fikse det på, enn å bare øke dosen! Har ikke lyktes helt, ennå... Men håper på samme utfall som deg! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...