Gå til innhold

Overgang fra tabletter til injeksjon av Risperdal - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart i gang med injeksjoner og lurer på hvordan dette blir.

Er det noen som har erfaringer å dele?

Klarte du deg med lavere dose?

Er det noe en bør ta hensyn til ved første injeksjon? Blir en dårlig for eksempel?

Gruer meg...

Skrevet

Jeg skal snart i gang med injeksjoner og lurer på hvordan dette blir.

Er det noen som har erfaringer å dele?

Klarte du deg med lavere dose?

Er det noe en bør ta hensyn til ved første injeksjon? Blir en dårlig for eksempel?

Gruer meg...

De gangene jeg har fått injeksjon har jeg ikke blitt dårlig, gikk helt fint det og merket ikke noe forskjell fra tabletter.

Skrevet

De gangene jeg har fått injeksjon har jeg ikke blitt dårlig, gikk helt fint det og merket ikke noe forskjell fra tabletter.

Takk Stjernestøv, det var godt å lese. Hvor lenge har du stått på injeksjoner hvis jeg kan få spørre? Og hvorfor sluttet du?

Skrevet

Takk Stjernestøv, det var godt å lese. Hvor lenge har du stått på injeksjoner hvis jeg kan få spørre? Og hvorfor sluttet du?

Det var ikke så lenge av gangen, første gangen noen måneder og da fikk jeg for mye trilafon. Alle reagerte på hvordan jeg var, jeg også så jeg sluttet. Andre gang noen måneder, da var det cisordinol og jeg husker ikke helt hvorfor jeg sluttet. Kanskje fordi jeg ville slutte med medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...