Gå til innhold

Riktig plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si meg enig med NHD, dette er barnslig. Om de vil på hyttetur sammen så er det vel ikke noe rart med det.

Skrevet

Må si meg enig med NHD, dette er barnslig. Om de vil på hyttetur sammen så er det vel ikke noe rart med det.

Det er kanskje barnslig for noen. Godt for deg at du har normale forhold til de rundt deg da. Jeg synes fortsatt at det er rart at søsteren min drar eksen min med på hyttetur når det er så kort tid siden vi gikk fra hverandre. For meg er det ganske så unormalt for å si det slik. 

Skrevet

Jeg har et godt forhold til min X. Vi treffes to ganger i uka fast.

Jeg har god kontakt med hans familie(hadde ikke så mye kontakt før bruddet egentlig), det har jeg alltid hatt, og blir omtalt som svigerdatter og svigerinne, selv om det er 7år siden bruddet.

Vi har sammen en gutt og hadde da to dager i uka hvor vi treftes. De samme to dagene har vi nå også etter at gutten flytta bort fra meg(oss - jeg hadde full omsorg)

Men nå har vi et spesielt forhold da - vi dro på ferie sammen med barnefar og svigermor/farmor for ett par år siden, delte leilighet til og med.

Håper dere kommer godt overens, barna trenger at foreldrene samarbeider godt! for deres trygghet om at dette går bra - tross brudd og evt nye partnere etterhvert.

Anonymous poster hash: d8316...b35
Skrevet

ps: jeg hadde mye kontakt/besøk hos "svigerinna" mi og omvendt rett etter bruddet. Men det syntes vi var greit begge to da

Skrevet

Jeg har et godt forhold til min X. Vi treffes to ganger i uka fast.

Jeg har god kontakt med hans familie(hadde ikke så mye kontakt før bruddet egentlig), det har jeg alltid hatt, og blir omtalt som svigerdatter og svigerinne, selv om det er 7år siden bruddet.

Vi har sammen en gutt og hadde da to dager i uka hvor vi treftes. De samme to dagene har vi nå også etter at gutten flytta bort fra meg(oss - jeg hadde full omsorg)

Men nå har vi et spesielt forhold da - vi dro på ferie sammen med barnefar og svigermor/farmor for ett par år siden, delte leilighet til og med.

Håper dere kommer godt overens, barna trenger at foreldrene samarbeider godt! for deres trygghet om at dette går bra - tross brudd og evt nye partnere etterhvert.

Ja, vi sammarbeider godt om barna. Er bare jeg som synes at ting må roe seg ned først. Er tidelig enda, kun 2 måneder siden det ble slutt. Og jeg synes ikke noe om at søsteren min da velger å ta eksen med på tur. Jeg holder jo disse tankene for meg selv. Og sier ikke annet en at jeg håper de får en fin tur. Så enkelt er det. Men inni meg er det en annen sak. Jeg er på mange måter skuffet over søsteren min som velger å ta eksen med på tur så tidelig. Og det er det hele. De har ikke hatt noe særlig godt forhold før. Ingen kontakt i det hele tatt utenom bursdager også videre. 

Skrevet

OK - ser den!

Håper dere får et godt forhold etterhvert. Ja, det var kanskje tidlig 2 mnd etter, men samtidig kan ting endre seg hos dem. Kanskje de ikke følte de fikk snakket ordentlig sammen med andre rundt seg, men dette blir bare synsing fra meg altså!

Håper det går bra med deg oppi dette, skjønner du er litt fortvilet :)

Skrevet

OK - ser den!

Håper dere får et godt forhold etterhvert. Ja, det var kanskje tidlig 2 mnd etter, men samtidig kan ting endre seg hos dem. Kanskje de ikke følte de fikk snakket ordentlig sammen med andre rundt seg, men dette blir bare synsing fra meg altså!

Håper det går bra med deg oppi dette, skjønner du er litt fortvilet :)

Jada, jeg har det ganske så greit. Er i grunnen glad for at barna ikke hører oss krangle oss i mellom lenger. Det var mang en krangel desverre. Og noen av dem mens barna hørte på. Og barna er mye roligere og virker glad og fornøyd. Eldstemann sa at han var glad at vi ikke kranglet lengre. Og det gjør vi ikke. Faktisk aldri hatt så godt sammarbeid før. 

Skrevet

Det er kanskje barnslig for noen. Godt for deg at du har normale forhold til de rundt deg da. Jeg synes fortsatt at det er rart at søsteren min drar eksen min med på hyttetur når det er så kort tid siden vi gikk fra hverandre. For meg er det ganske så unormalt for å si det slik. 

Tror ikke jeg har helt begrep om hva som er normalt og ikke. Noen ganger er det en fordel, mens andre ganger er det et problem ;)

Skrevet (endret)

Begrepet normalt er utdatert ..

Endret av En namnlaus
Skrevet

Nils Håvard Dahl. Vi sammarbeider bra om barna. Der er det ingen problemer. Og det er det viktigste for meg at de har det bra. Og jeg skal ha en knall helg sammen med dem. Jeg synes bare at det er rart at søsteren min inviterer min eks på hyttetur så kort tid etter bruddet. 

Dere samarbeider bra, likevel blir det kanskje rettsak?

Skrevet

Dere samarbeider bra, likevel blir det kanskje rettsak?

Ja, av den enkle grunn av eksen min vil ta fra meg foreldreansvars delen. Ikke samvær. Og det kommer jeg aldri til å godta. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...