Gå til innhold

så syk i hodet jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så gal, jeg er sånn kåt 19 åring som er Relgiøs, men når jeg først har onanert blir jeg helt sprø, kan se på damer i senteret, og blir helt despereat etter kvinner, hva skal jeg gjøre? og setter meg vedsiden av kvinnene i bussen og beveger beina, altså jeg blir helt gal??

Anonymous poster hash: d72c9...2d8
Skrevet

Jeg er så gal, jeg er sånn kåt 19 åring som er Relgiøs, men når jeg først har onanert blir jeg helt sprø, kan se på damer i senteret, og blir helt despereat etter kvinner, hva skal jeg gjøre? og setter meg vedsiden av kvinnene i bussen og beveger beina, altså jeg blir helt gal?? Anonymous poster hash: d72c9...2d8

Du må søke hjelp, før du blir anmeldt igjen.

Anonymous poster hash: 8daf6...c17

Skrevet

Hvis du er frisk nok til å skjønne att du har ett problem, så er du frisk nok til å la være..... Hva med å ta litt ansvar?

Anonymous poster hash: b8b66...b3e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...