AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 Skrevet 27. januar 2015 Jeg er så gal, jeg er sånn kåt 19 åring som er Relgiøs, men når jeg først har onanert blir jeg helt sprø, kan se på damer i senteret, og blir helt despereat etter kvinner, hva skal jeg gjøre? og setter meg vedsiden av kvinnene i bussen og beveger beina, altså jeg blir helt gal?? Anonymous poster hash: d72c9...2d8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 Skrevet 27. januar 2015 Jeg er så gal, jeg er sånn kåt 19 åring som er Relgiøs, men når jeg først har onanert blir jeg helt sprø, kan se på damer i senteret, og blir helt despereat etter kvinner, hva skal jeg gjøre? og setter meg vedsiden av kvinnene i bussen og beveger beina, altså jeg blir helt gal?? Anonymous poster hash: d72c9...2d8 Du må søke hjelp, før du blir anmeldt igjen.Anonymous poster hash: 8daf6...c17 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 Skrevet 27. januar 2015 Hvis du er frisk nok til å skjønne att du har ett problem, så er du frisk nok til å la være..... Hva med å ta litt ansvar? Anonymous poster hash: b8b66...b3e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.