AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 Skrevet 27. januar 2015 I psykologen . Vil ikke det bringe terapi relasjonen alldeles på galeien? Psykologen ber meg se på han, og for et varmt blikk , for en vennlig stemme og i det hele tatt en skjønn fyr... Redd jeg skal smelte .Anonymous poster hash: 9d5d4...fe9 0 Siter
DoleMari Skrevet 27. januar 2015 Skrevet 27. januar 2015 I psykologen . Vil ikke det bringe terapi relasjonen alldeles på galeien? Psykologen ber meg se på han, og for et varmt blikk , for en vennlig stemme og i det hele tatt en skjønn fyr... Redd jeg skal smelte .Anonymous poster hash: 9d5d4...fe9 høres jo veldig koselig ut da. Ikke rart du smelter da. Men skjønner deg. Hadde slitt selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 Skrevet 27. januar 2015 I psykologen . Vil ikke det bringe terapi relasjonen alldeles på galeien? Psykologen ber meg se på han, og for et varmt blikk , for en vennlig stemme og i det hele tatt en skjønn fyr... Redd jeg skal smelte .Anonymous poster hash: 9d5d4...fe9 Det er veldig vanlig.Anonymous poster hash: 7c1b3...ab7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 Skrevet 27. januar 2015 Jeg er forelsket i legen min på DPS. Har ikke sagt noe da jeg synes det er flaut å føle sånn. Nå skal h*n slutte snart, så da er "problemet" over. Anonymous poster hash: 688c7...7b3 0 Siter
jassy Skrevet 28. januar 2015 Skrevet 28. januar 2015 Terapien går mer i galeien, enn nødvendig, om du IKKE tar opp dette i en time. Din redsel for dette kan hindre din vei videre i terapien. Terapeuten din tar sikkert dette helt fint :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.