Gå til innhold

Fikk telefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jeg ringt av fact teamet, noen som har hørt om det?

Trodde det var amulant team jeg, men det er vel det samme kanskje?

Han skal komme hjem til meg neste onsdag, hørtes ung ut og da ble jeg litt skeptisk. Han var sykepleier med de hadde psykiater der, sa jo jeg ville slutte på medisinene og snakke med psykiater. Det skulle vi ta etterhvert, men etterhvert må bli fort det. De hadde foressten samme psykiater som der jeg var innlagt, han som gav meg risperdal så han kjenner meg litt. Han hadde bare fått beskjed om å ta kontakt, han hadde snakket med psykologen. Så nå er jeg ute av hennes bilde.

Skrevet

Kanskje ok å vite litt om tida fremover ? Uvissa er ikke god ofte..,

Skrevet

Kanskje ok å vite litt om tida fremover ? Uvissa er ikke god ofte..,

Ja nå vet jeg jo at han kommer neste uke, men jeg trenger å snakke med psykiater.

Skrevet (endret)

Ja nå vet jeg jo at han kommer neste uke, men jeg trenger å snakke med psykiater.

Dette synes jeg høres positivt ut, men jeg er enig i at du bør ha en dialog med psykiater. Det regner jeg med du får når dette settes i gang. Hva tenker du å bytte over til, har du noen konkrete ønsker eller vil du høre hva behandler sier?

Endret av XbellaX
Skrevet

Dette synes jeg høres positivt ut, men jeg er enig i at du bør ha en dialog med psykiater. Det regner jeg med du får når dette settes i gang. Hva tenker du å bytte over til, har du noen konkrete ønsker eller vil du høre hva behandler sier?

Har jo ønske om å slutte med risperdal da, ellers får jeg høre hva han sier. De gikk tur med folk også og det var lav terskel for å ta kontakt, men jeg pleier jo ikke ta kontakt da så.

Skrevet

Har jo ønske om å slutte med risperdal da, ellers får jeg høre hva han sier. De gikk tur med folk også og det var lav terskel for å ta kontakt, men jeg pleier jo ikke ta kontakt da så.

Jeg skjønner, men hva ønsker du å bytte til? Er det noe fra tidligere du tenker ville gitt bedre effekt? Uansett så ta det med behandler, jeg tror det vil gjøre deg godt med en gjennomgang. Veldig positivt at terskelen er lav, kanskje de kan være med på å hjelpe deg i mer aktivitet?

Skrevet

Jeg skjønner, men hva ønsker du å bytte til? Er det noe fra tidligere du tenker ville gitt bedre effekt? Uansett så ta det med behandler, jeg tror det vil gjøre deg godt med en gjennomgang. Veldig positivt at terskelen er lav, kanskje de kan være med på å hjelpe deg i mer aktivitet?

Det står mellom abilify og latuda, vet ikke hva som har best effekt men abilify har jeg prøvd før. Får bare se hva det går ut på når han kommer, han tilbydde jo å gå tur og.

Skrevet

Det står mellom abilify og latuda, vet ikke hva som har best effekt men abilify har jeg prøvd før. Får bare se hva det går ut på når han kommer, han tilbydde jo å gå tur og.

Kjennes det litt mer ok ut å få dette på plass, jeg tenker da på videre oppfølging, slik at du slipper å henge i "løse luften" etter sist time hos psykologen?

Skrevet

Kjennes det litt mer ok ut å få dette på plass, jeg tenker da på videre oppfølging, slik at du slipper å henge i "løse luften" etter sist time hos psykologen?

Ja nå har jeg ihvertfall et tilbud men gruer meg litt til han kommer, det er jo en helt ukjent mann som skal hjem til meg. Får vel støvsuge litt tenker jeg når det nærmer seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...