Gå til innhold

Har du problemer med quote-funksjonen?


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline

Vi har fått tilbakemeldinger om at quote-funksjonen ikke fungerer hos alle, tilsvarende at det ikke alltid fungerer å bruke CtrlC+V.

 

For å forsøke å løse dette problemet, vil vi gjerne at de av dere dette gjelder oppgir  hvilken nettleser (inkl. hvilken versjon) dere bruker. Fint om svarene postes i denne tråden.

 

På forhånd: Takk for hjelpen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av delene fungerer med IE 11.  Det kommer ikke tilbud om sitat, uansett hvilken knapp jeg trykker for å svare, og Ctrl-funksjonene (eller Kopier / Lim inn fra menyer) virker heller ikke.

 

Med IE 10 fungerer det.  Tror i hvert fall det er det jeg har på den PCen der det virker.  Skal legge inn nytt svar her hvis jeg husker feil.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker ikke hos meg lenger. Jeg bruker Internett Explorer både hjemme og på jobb. Det virket før.

 

Det funker på mobilen av og til - har en Samsung Galaxy 3 - vet ikke helt hva slags nettleser det er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bekrefte at hverken quote-funksjonen eller "lim inn tekst" fungerer med Internet Explorer 11. Men begge fungerer hvis man aktiverer BBCode Mode.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer hos meg, men det er lenge siden jeg hadde "full editor" eller hva det heter - nå kommer det bare med tekst som ikke kan formateres. Ikke noe stort savn, men kan kanskje rettes i samme slengen. Bruker IE (ikke siste versjon), men funker heller ikke i Safari eller Chrome, som jeg bruker hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...