Gjest Skrevet 29. januar 2015 Skrevet 29. januar 2015 (endret) Lyst til å lukke øynene , bite i det sure eplet, ta på meg mitt potensielt falske selv og hive meg utpå. Lei av å gå i ensomhet og desperasjon , lei av ikke unne meg selv å leve livet, lei av å ikke orke, lei av å være et dårlig eksempel for barna mine. Lei av å være redd mennesker - når jeg egentlig er en genuin menneskevenn som jeg lar meg inspirere av andre - lei av få impulser utenfra , lei av å være sigen, lei av å ikke klare å være den mamma jeg var før.. Lei å ikke orke å lese og ha ekte kosekvelder m familien ,lei av å fantasere om diagnoser på et mørkt rom , på dr online el ute i skogen ,lei av psykelighet...eller ikke psykelighet... Kunne ønske alt kunne fortrenges og jeg hadde indre styrke og kapasitet til å ta sats. Vil vil vil. Endret 29. januar 2015 av En namnlaus 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar 2015 Skrevet 29. januar 2015 Lyst til å lukke øynene , bite i det sure eplet, ta på meg mitt potensielt falske selv og hive meg utpå. Lei av å gå i ensomhet og desperasjon , lei av ikke unne meg selv å leve livet, lei av å ikke orke, lei av å være et dårlig eksempel for barna mine. Lei av å være redd mennesker - når jeg egentlig er en genuin menneskevenn som jeg lar meg inspirere av andre - lei av få impulser utenfra , lei av å være sigen, lei av å ikke klare å være den mamma jeg var før.. Lei å ikke orke å lese og ha ekte kosekvelder m familien ,lei av å fantasere om diagnoser på et mørkt rom , på dr online el ute i skogen ,lei av psykelighet...eller ikke psykelighet... Kunne ønske alt kunne fortrenges og jeg hadde indre styrke og kapasitet til å ta sats. Vil vil vil. Ja hvem vil ikke? Spør om du er klar for jobb nå, men det er sikkert de som klarer å snu brått også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 Skrevet 29. januar 2015 Er du "klar" for det da? Anonymous poster hash: f7fec...035 0 Siter
Gjest Skrevet 29. januar 2015 Skrevet 29. januar 2015 (endret) Tror jeg må erkjenne såpass psykelighet at den sosiale angsten - hva den nå er tuftet på- må behandles først . Selvfølelse er skjør . Er altfor styrt av respons Deretter er det kanskje håp..men hadde vært trivelig og sagt til NAV de ikke trengte å bekymre seg.., klarer meg ofte bra på intervjuer.. Om jeg har en god dag og Om jeg ikke røper for mye psykelighet vel og merke... Endret 29. januar 2015 av En namnlaus 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.