Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske det fantes piller som hjalp. Det hadde vært mye enklere. Men piller fungerer kanskje bare hvis man har "trua" på at de skal fungere?

Anonymous poster hash: 562bc...f53

Variabelt hvor godt piller virker. Noen har ingen virkning, andre blir helt "friske". Men uansett er det nok ekstra bra å ha "trua" ja. For narrepiller har nok bedre effekt enn ingen piller.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Toga

29

• gråstein

8

• AnonymBruker

7

• Caylee

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Egentlig er det bare å gi opp, det er helt nyttesløst. Det var ikke sånn man trodde livet skulle bli.

Skrevet (endret)

Egentlig er det bare å gi opp, det er helt nyttesløst. Det var ikke sånn man trodde livet skulle bli.

Kanskje litt vel pessimistisk det da... :P

Endret av Toga
Skrevet

Kanskje litt vel pessimistisk det da... :P

Heller realistisk, vil jeg si. Hvis det har vært sånn "bestandig", hvorfor skal det bli annerledes "nå"?

Skrevet

Heller realistisk, vil jeg si. Hvis det har vært sånn "bestandig", hvorfor skal det bli annerledes "nå"?

Tror ikke den tankegangen der fører til et potensiale for forandring... men men, jeg tenker det samme selv, jeg sier det bare ikke høyt, fordi jeg vet at folk syns det er negativt med slike folk.

Skrevet

Tror ikke den tankegangen der fører til et potensiale for forandring... men men, jeg tenker det samme selv, jeg sier det bare ikke høyt, fordi jeg vet at folk syns det er negativt med slike folk.

Jeg syntes det er bedre å være ærlig.

Skrevet

Jeg syntes det er bedre å være ærlig.

Hvorfor det? :P

Skrevet

Hvordan skulle du ønske livet ditt var, forresten?

Skrevet

Hvordan skulle du ønske livet ditt var, forresten?

Godt spørsmål. Ikke slik det er nå. Det er det eneste svaret jeg har.

Skrevet

DPS => DPD

Distriks-Psykiatrisk Bordell

DPB da vel?

Skrevet

Nei, for det er helt feil. Det handler i aller høyeste grad om mine behov. Jeg har behov for å ikke føle meg dårlig fordi jeg "kjøper" sosialt samvær. Jeg har behov for å ikke føle at jeg svindler til meg hjelp, som ikke får hjelp, kan ha nytte av. Sist men ikke minst liker jeg behandleren, men når hun syns jeg er et svin så føles det ektra vondt. Også ALLER MEST blir jeg veldig frustrert og forvirret av alle de ulike diagnosene og teoriene. Så det handler 100% om hva jeg selv har behov for, fordi jeg er 100% egoistisk.

Nå var du ærlig.

Skrevet

Godt spørsmål. Ikke slik det er nå. Det er det eneste svaret jeg har.

Vanskelig å komme frem til målet om du ikke vet hvilket retning du skal... :P

Skrevet

Vanskelig å komme frem til målet om du ikke vet hvilket retning du skal... :P

Sant nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...