Toga Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Skulle ønske det fantes piller som hjalp. Det hadde vært mye enklere. Men piller fungerer kanskje bare hvis man har "trua" på at de skal fungere? Anonymous poster hash: 562bc...f53 Variabelt hvor godt piller virker. Noen har ingen virkning, andre blir helt "friske". Men uansett er det nok ekstra bra å ha "trua" ja. For narrepiller har nok bedre effekt enn ingen piller. 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Egentlig er det bare å gi opp, det er helt nyttesløst. Det var ikke sånn man trodde livet skulle bli. 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 (endret) Egentlig er det bare å gi opp, det er helt nyttesløst. Det var ikke sånn man trodde livet skulle bli. Kanskje litt vel pessimistisk det da... Endret 30. januar 2015 av Toga 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Kanskje litt vel pessimistisk det da... Heller realistisk, vil jeg si. Hvis det har vært sånn "bestandig", hvorfor skal det bli annerledes "nå"? 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Heller realistisk, vil jeg si. Hvis det har vært sånn "bestandig", hvorfor skal det bli annerledes "nå"? Tror ikke den tankegangen der fører til et potensiale for forandring... men men, jeg tenker det samme selv, jeg sier det bare ikke høyt, fordi jeg vet at folk syns det er negativt med slike folk. 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Tror ikke den tankegangen der fører til et potensiale for forandring... men men, jeg tenker det samme selv, jeg sier det bare ikke høyt, fordi jeg vet at folk syns det er negativt med slike folk. Jeg syntes det er bedre å være ærlig. 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Jeg syntes det er bedre å være ærlig. Hvorfor det? 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Egentlig er det bare å gi opp, det er helt nyttesløst. Det var ikke sånn man trodde livet skulle bli. Hvordan skulle du ønske livet ditt var, forresten? 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Hvordan skulle du ønske livet ditt var, forresten? Godt spørsmål. Ikke slik det er nå. Det er det eneste svaret jeg har. 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 DPS => DPD Distriks-Psykiatrisk Bordell DPB da vel? 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Nei, for det er helt feil. Det handler i aller høyeste grad om mine behov. Jeg har behov for å ikke føle meg dårlig fordi jeg "kjøper" sosialt samvær. Jeg har behov for å ikke føle at jeg svindler til meg hjelp, som ikke får hjelp, kan ha nytte av. Sist men ikke minst liker jeg behandleren, men når hun syns jeg er et svin så føles det ektra vondt. Også ALLER MEST blir jeg veldig frustrert og forvirret av alle de ulike diagnosene og teoriene. Så det handler 100% om hva jeg selv har behov for, fordi jeg er 100% egoistisk. Nå var du ærlig. 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Godt spørsmål. Ikke slik det er nå. Det er det eneste svaret jeg har. Vanskelig å komme frem til målet om du ikke vet hvilket retning du skal... 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Nå var du ærlig. Sjekk PM, din tøyte. 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Vanskelig å komme frem til målet om du ikke vet hvilket retning du skal... Sant nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.