Gå til innhold

Kombinere cipralex og wellbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk i dag svar på serums?prøvene,cipralex 30mg-120nmol og tolvon 30mg-204nmol. Så vidt jeg skjønner er det høyt på c og lavt på t.

Håper du kan svare meg NHD

Så da lurer jeg på om det var derfor at jeg komb. 30 cip (at det var for høy dose, heller burde gått på 20) og 150 wellbutrin at jeg fikk hundrevis av humørsvingninger og sluttet etter 4 dager og det hang igjen i noen dager etterpå. Jeg har så lyst at wellbutrin skal virke på meg da du og andre snakker så "varmt" om den ang økt energi mm.Ga jeg opp for lett og er humørsvingninger et vanlig oppstart problem?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er et spørsmål som ingen kan svare deg sikkert på. Den eneste måten å få et sikkert svar på er å forsøke på nytt etter at du har redusert til Cipralex 20 mg. Dessuten må du holde ut minst 2 helst 4 uker.

Skrevet

Men er veldige humørsvingninger et vanlig "oppstart" problem?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...