stjernestøv Skrevet 29. januar 2015 Skrevet 29. januar 2015 Psykologen har sikkert lest her, jeg skrev noe om å slutte en gang. Derfor ville hun ikke jeg skulle gå der mer, snakk om å ta det personlig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Skrevet 29. januar 2015 Og foressten er det ikke noe tap.... 0 Siter
Høstløv Skrevet 29. januar 2015 Skrevet 29. januar 2015 Psykologen har sikkert lest her, jeg skrev noe om å slutte en gang. Derfor ville hun ikke jeg skulle gå der mer, snakk om å ta det personlig. Har psykologen din sagt at fordi du har skrevet etellerannet på DOL så vil hun ikke ha deg i terapi mer? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Skrevet 29. januar 2015 Har psykologen din sagt at fordi du har skrevet etellerannet på DOL så vil hun ikke ha deg i terapi mer? Hun har ikke sagt det men hun vet jeg er her og har sikkert lest her. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 29. januar 2015 Skrevet 29. januar 2015 Her var det mange antakelser på en gang. 0 Siter
Caylee Skrevet 29. januar 2015 Skrevet 29. januar 2015 Det er dårlig gjort av psykologen hvis hun har sett på nettet der du har skrevet uten å spørre eller si ifra. 0 Siter
frosken Skrevet 29. januar 2015 Skrevet 29. januar 2015 Psykologen har sikkert lest her, jeg skrev noe om å slutte en gang. Derfor ville hun ikke jeg skulle gå der mer, snakk om å ta det personlig. Nå tror jeg du tar helt feil. 0 Siter
Trine Skrevet 29. januar 2015 Skrevet 29. januar 2015 Jeg tror psykologer har bedre ting å ta seg til enn å sitte og lese på DOL og prøve å gjette om de har noen her som pasient. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Her var det mange antakelser på en gang. Ja jeg antar det... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Det er dårlig gjort av psykologen hvis hun har sett på nettet der du har skrevet uten å spørre eller si ifra. Ja det er jo det, hun var vel nyskjerrig på hva jeg skrev. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Nå tror jeg du tar helt feil. Det er ikke sikkert, hun spurte alltid hvor lenge jeg var på dol. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Jeg tror psykologer har bedre ting å ta seg til enn å sitte og lese på DOL og prøve å gjette om de har noen her som pasient. Hun visste godt at jeg var her, sikkert ikke vanskelig å finne ut hvem jeg er. 0 Siter
Trine Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Om hun så hadde funnet deg her så måtte hun lese akkurat det innlegget og hun måtte uansett konfrontert deg med det for hun kunne ikke vært sikker på at det var deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.