Gå til innhold

Hei psykolog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psykologen har sikkert lest her, jeg skrev noe om å slutte en gang. Derfor ville hun ikke jeg skulle gå der mer, snakk om å ta det personlig.

Skrevet

Og foressten er det ikke noe tap....

Skrevet

Psykologen har sikkert lest her, jeg skrev noe om å slutte en gang. Derfor ville hun ikke jeg skulle gå der mer, snakk om å ta det personlig.

Har psykologen din sagt at fordi du har skrevet etellerannet på DOL så vil hun ikke ha deg i terapi mer?

Skrevet

Har psykologen din sagt at fordi du har skrevet etellerannet på DOL så vil hun ikke ha deg i terapi mer?

Hun har ikke sagt det men hun vet jeg er her og har sikkert lest her.

Skrevet

Her var det mange antakelser på en gang.

Skrevet

Det er dårlig gjort av psykologen hvis hun har sett på nettet der du har skrevet uten å spørre eller si ifra.

Skrevet

Nå tror jeg du tar helt feil.

Skrevet

Jeg tror psykologer har bedre ting å ta seg til enn å sitte og lese på DOL og prøve å gjette om de har noen her som pasient.

Skrevet

Her var det mange antakelser på en gang.

Ja jeg antar det...

Skrevet

Det er dårlig gjort av psykologen hvis hun har sett på nettet der du har skrevet uten å spørre eller si ifra.

Ja det er jo det, hun var vel nyskjerrig på hva jeg skrev.

Skrevet

Nå tror jeg du tar helt feil.

Det er ikke sikkert, hun spurte alltid hvor lenge jeg var på dol.

Skrevet

Jeg tror psykologer har bedre ting å ta seg til enn å sitte og lese på DOL og prøve å gjette om de har noen her som pasient.

Hun visste godt at jeg var her, sikkert ikke vanskelig å finne ut hvem jeg er.

Skrevet

Om hun så hadde funnet deg her så måtte hun lese akkurat det innlegget og hun måtte uansett konfrontert deg med det for hun kunne ikke vært sikker på at det var deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...