gråstein Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Er det vanlig å få ødelagt konsentrasjonsevne, hukommelse, kreativitet og "driv" etter å ha brukt SSRI i årevis (10 år+)? 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Nei ikke med SSRI, men Wellbutrin Retard er ikke god. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 SSRI er som gjødsel for hjernecellene. Sitat NHD.Anonymous poster hash: d2190...cfa 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Nei, det er ikke vanlig. Hva er diagnosen(e)? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Nei ikke med SSRI, men Wellbutrin Retard er ikke god. Tullete innlegg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Nei ikke med SSRI, men Wellbutrin Retard er ikke god. Trodde Wellbutrin var god, og særlig på konsentasjonsevne og driv. Anonymous poster hash: 73d4d...2ee 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Nei, det er ikke vanlig. Hva er diagnosen(e)? Håper ikke man blir gjenkjent da.. Men, ok: Asperger, GAD, panikkangst, mulig sosial angst, tilbakevendene depresjoner, og unnvikende & tvangspreget pf. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Håper ikke man blir gjenkjent da.. Men, ok: Asperger, GAD, panikkangst, mulig sosial angst, tilbakevendene depresjoner, og unnvikende & tvangspreget pf. Kan ikke mye av dette henge sammen med asperger? 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Trodde Wellbutrin var god, og særlig på konsentasjonsevne og driv.Anonymous poster hash: 73d4d...2ee Ja, det vet jo dere som bruker den... 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Kan ikke mye av dette henge sammen med asperger? Helt sikkert, men dette vet legestanden veldig lite om (har jeg inntrykk av). 0 Siter
Trollings Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 men Wellbutrin Retard er ikke god. hmmm sikkert derfor du prøver å lure meg til å ikke slutte med den ! En ondskapsfull plan ! 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 hmmm sikkert derfor du prøver å lure meg til å ikke slutte med den ! En ondskapsfull plan !Ja, noe 'plot'. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Nei, det er ikke vanlig. Hva er diagnosen(e)? Unnskyld at jeg blander meg inn. Lurer bare på om det er vanlig at et SSRI-preparat kan miste effekt over tid? Har stått på Cipralex en årrekke nå. Før det var det Cipramil jeg fikk. Føler kanskje at tiden er inne for å bytte SSRI, men det er det jo ikke jeg som avgjør. Har bp-lidelse og tar også Lamictal og Seroquel i tillegg. Grunnen til at jeg tenker at jeg bør bytte er at jeg fremdeles får depresjoner og blandede episoder. Takk hvis du vil svare. Anonymous poster hash: 34e1e...858 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Helt sikkert, men dette vet legestanden veldig lite om (har jeg inntrykk av). Riktig, de vet lite om asperger... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Helt sikkert, men dette vet legestanden veldig lite om (har jeg inntrykk av). Jeg vet ganske mye om asperger - blant annet at SSRI ikke hjelper. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Unnskyld at jeg blander meg inn. Lurer bare på om det er vanlig at et SSRI-preparat kan miste effekt over tid? Har stått på Cipralex en årrekke nå. Før det var det Cipramil jeg fikk. Føler kanskje at tiden er inne for å bytte SSRI, men det er det jo ikke jeg som avgjør. Har bp-lidelse og tar også Lamictal og Seroquel i tillegg. Grunnen til at jeg tenker at jeg bør bytte er at jeg fremdeles får depresjoner og blandede episoder. Takk hvis du vil svare. Anonymous poster hash: 34e1e...858 Det er korrekt at hos enkelte kan effekten av SSRI etter lang tid svekkes (fading). Om det da er riktig å øke dosen eller skifte til et annet medikament, er det meg bekjent intet sikkert svar på. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Jeg vet ganske mye om asperger - blant annet at SSRI ikke hjelper. Det er sant! 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 Jeg vet ganske mye om asperger - blant annet at SSRI ikke hjelper. Tenkte på fastlegene, da. Der er visst det ukjent, virker det som. 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Skrevet 30. januar 2015 hmmm sikkert derfor du prøver å lure meg til å ikke slutte med den ! En ondskapsfull plan ! Har Retarden noen effekt da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Håper ikke man blir gjenkjent da.. Men, ok: Asperger, GAD, panikkangst, mulig sosial angst, tilbakevendene depresjoner, og unnvikende & tvangspreget pf. Du KAN IKKE ha både as og personlighetsforstyrrelse!! Anonymous poster hash: f8dac...486 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.