AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har fått skrevet ut Tolvon 10 mg for innsovningsvansker og tidlig oppvåkning, forsøkte første dose i natt. Ble søvning og sov godt, åtte timer. Men første ca. fire timer av dagen følte jeg meg som en zoombie, tåkete i hodet og sløv, før det gradvis avtok utover dagen. Jeg jobber som softwareutvikler og er helt avhengig av å være klar i hodet, fokusert og med fungerende korttidshukommelse. Den første delen av dagen i dag følte jeg meg direkte dum, sløvet, nesten ruset og ikke i stand til å utføre jobben min skikkelig. Nå har jeg lest at denne bivirkningen avtar etter jevnlig bruk, men jeg ønsker egentlig ikke å bruke Tolvon fast, bare de nettene jeg vil være sikker på å få sovet lenge. Da er dette kanskje ikke medisinen for meg? Kan også si at jeg har brukt Imovane uten å oppleve noe i nærheten av denne typen hangover. Anonymous poster hash: 1b9ab...52a 0 Siter
gråstein Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har fått skrevet ut Tolvon 10 mg for innsovningsvansker og tidlig oppvåkning, forsøkte første dose i natt. Ble søvning og sov godt, åtte timer. Men første ca. fire timer av dagen følte jeg meg som en zoombie, tåkete i hodet og sløv, før det gradvis avtok utover dagen. Jeg jobber som softwareutvikler og er helt avhengig av å være klar i hodet, fokusert og med fungerende korttidshukommelse. Den første delen av dagen i dag følte jeg meg direkte dum, sløvet, nesten ruset og ikke i stand til å utføre jobben min skikkelig. Nå har jeg lest at denne bivirkningen avtar etter jevnlig bruk, men jeg ønsker egentlig ikke å bruke Tolvon fast, bare de nettene jeg vil være sikker på å få sovet lenge. Da er dette kanskje ikke medisinen for meg? Kan også si at jeg har brukt Imovane uten å oppleve noe i nærheten av denne typen hangover. Anonymous poster hash: 1b9ab...52a Nei, Tolvon må du nesten bruke fast. 0 Siter