Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får heldigvis godkjent fravær om jeg forklarer hvorfor. Selvom det "bare" er psykisk. Om jeg derimot ikke sier noenting senere blir det ikke gyldig. Så sånn sett er jeg heldig

Det er alt for lite tid ja :/

Jeg har prøvd hjelpe meg selv. Men funker ikke så bra i lengden. Tar gjerne imot råd om hva jeg kan gjøre på egenhånd om noen har

Diskuter temaet med din terapeut. Kanskje trenger dere å jobbe med konkrete mestringsstrategier både i forhold til ting som skjer på skolen og ting som skjer hjemme.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

19

• frosken

12

• Trine

9

• larimar

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bra du har fått ei som tenker litt andreledes :)

Ja:) Jeg er veldig glad for det. Hun ser mange muligheter og liker at jeg kommer med innspill. Har aldri hatt en behandler som er så opptatt av å samarbeide og være åpen med pasientene sine

Skrevet

Diskuter temaet med din terapeut. Kanskje trenger dere å jobbe med konkrete mestringsstrategier både i forhold til ting som skjer på skolen og ting som skjer hjemme.

Har ikke tid. Men blir sikkert bedre tid når skjemaene er ferdig

Skrevet

Har ikke tid. Men blir sikkert bedre tid når skjemaene er ferdig

Du kan jo evt. spørre henne om hun kan gi deg en ekstra time i vinterferien - såfremt hun ikke selv har ferie den uken.

Skrevet

Du kan jo evt. spørre henne om hun kan gi deg en ekstra time i vinterferien - såfremt hun ikke selv har ferie den uken.

Ja, det kan jeg jo. Takk for råd.

Joho snart vinterferie :D

Skrevet

Psykoterapi for langvarige, sammensatte og delvis personlighetsrelaterte vansker, fungerer ikke slik at det er mengden tid man tilbringer sammen med en terapeut som avgjør hvor fort man får det bedre.

Hva er det som avgjør hvor fort man blir frisk da?

Jeg får heldigvis godkjent fravær om jeg forklarer hvorfor. Selvom det "bare" er psykisk. Om jeg derimot ikke sier noenting senere blir det ikke gyldig. Så sånn sett er jeg heldig

Det er alt for lite tid ja :/

Jeg har prøvd hjelpe meg selv. Men funker ikke så bra i lengden. Tar gjerne imot råd om hva jeg kan gjøre på egenhånd om noen har

Bra du får godkjent fravær.

Kunne du fått dobbelttimer da? Eller blir det for slitsomt? Hva du kan gjøre på egenhånd avhenger vel av hva problemet er og hva som er årsaken til problemet.

Skrevet

Hva er det som avgjør hvor fort man blir frisk da?

Bra du får godkjent fravær.

Kunne du fått dobbelttimer da? Eller blir det for slitsomt? Hva du kan gjøre på egenhånd avhenger vel av hva problemet er og hva som er årsaken til problemet.

Det er dobbeltimer, men alltid 10 min pause mellom hver time. Det er veldig bra syns jeg :)

Men gud så slitsomt skolen er.. er ikke akuratt få fag jeg har. En trøst er at hvis jeg klarer alle i år, har jeg bare 3 fag neste år. Og 8 mindre timer

Skrevet

Det er dobbeltimer, men alltid 10 min pause mellom hver time. Det er veldig bra syns jeg :)

Men gud så slitsomt skolen er.. er ikke akuratt få fag jeg har. En trøst er at hvis jeg klarer alle i år, har jeg bare 3 fag neste år. Og 8 mindre timer

Da håper jeg du klarer det. Tror du gjør det :)

Skrevet

Da håper jeg du klarer det. Tror du gjør det :)

Jeg håper det. Klarer jeg det, kommer nok sommerferien til å bli en fin periode for meg :-)

Takk for at du har troen på meg. Jeg skal prøve mitt beste!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...