frosken Skrevet 31. januar 2015 Skrevet 31. januar 2015 Jeg får heldigvis godkjent fravær om jeg forklarer hvorfor. Selvom det "bare" er psykisk. Om jeg derimot ikke sier noenting senere blir det ikke gyldig. Så sånn sett er jeg heldig Det er alt for lite tid ja :/ Jeg har prøvd hjelpe meg selv. Men funker ikke så bra i lengden. Tar gjerne imot råd om hva jeg kan gjøre på egenhånd om noen har Diskuter temaet med din terapeut. Kanskje trenger dere å jobbe med konkrete mestringsstrategier både i forhold til ting som skjer på skolen og ting som skjer hjemme. 0 Siter
Caylee Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Skrevet 31. januar 2015 Bra du har fått ei som tenker litt andreledes Ja:) Jeg er veldig glad for det. Hun ser mange muligheter og liker at jeg kommer med innspill. Har aldri hatt en behandler som er så opptatt av å samarbeide og være åpen med pasientene sine 0 Siter
Caylee Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Skrevet 31. januar 2015 Diskuter temaet med din terapeut. Kanskje trenger dere å jobbe med konkrete mestringsstrategier både i forhold til ting som skjer på skolen og ting som skjer hjemme. Har ikke tid. Men blir sikkert bedre tid når skjemaene er ferdig 0 Siter
frosken Skrevet 31. januar 2015 Skrevet 31. januar 2015 Har ikke tid. Men blir sikkert bedre tid når skjemaene er ferdig Du kan jo evt. spørre henne om hun kan gi deg en ekstra time i vinterferien - såfremt hun ikke selv har ferie den uken. 0 Siter
Caylee Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Skrevet 31. januar 2015 Du kan jo evt. spørre henne om hun kan gi deg en ekstra time i vinterferien - såfremt hun ikke selv har ferie den uken. Ja, det kan jeg jo. Takk for råd. Joho snart vinterferie 0 Siter
Trine Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Psykoterapi for langvarige, sammensatte og delvis personlighetsrelaterte vansker, fungerer ikke slik at det er mengden tid man tilbringer sammen med en terapeut som avgjør hvor fort man får det bedre. Hva er det som avgjør hvor fort man blir frisk da? Jeg får heldigvis godkjent fravær om jeg forklarer hvorfor. Selvom det "bare" er psykisk. Om jeg derimot ikke sier noenting senere blir det ikke gyldig. Så sånn sett er jeg heldig Det er alt for lite tid ja :/ Jeg har prøvd hjelpe meg selv. Men funker ikke så bra i lengden. Tar gjerne imot råd om hva jeg kan gjøre på egenhånd om noen har Bra du får godkjent fravær. Kunne du fått dobbelttimer da? Eller blir det for slitsomt? Hva du kan gjøre på egenhånd avhenger vel av hva problemet er og hva som er årsaken til problemet. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Skrevet 1. februar 2015 Hva er det som avgjør hvor fort man blir frisk da? Bra du får godkjent fravær. Kunne du fått dobbelttimer da? Eller blir det for slitsomt? Hva du kan gjøre på egenhånd avhenger vel av hva problemet er og hva som er årsaken til problemet. Det er dobbeltimer, men alltid 10 min pause mellom hver time. Det er veldig bra syns jeg Men gud så slitsomt skolen er.. er ikke akuratt få fag jeg har. En trøst er at hvis jeg klarer alle i år, har jeg bare 3 fag neste år. Og 8 mindre timer 0 Siter
Trine Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Det er dobbeltimer, men alltid 10 min pause mellom hver time. Det er veldig bra syns jeg Men gud så slitsomt skolen er.. er ikke akuratt få fag jeg har. En trøst er at hvis jeg klarer alle i år, har jeg bare 3 fag neste år. Og 8 mindre timer Da håper jeg du klarer det. Tror du gjør det 0 Siter
Caylee Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Skrevet 1. februar 2015 Da håper jeg du klarer det. Tror du gjør det Jeg håper det. Klarer jeg det, kommer nok sommerferien til å bli en fin periode for meg :-) Takk for at du har troen på meg. Jeg skal prøve mitt beste! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.