Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns ikke det er så tilfredsstillende. Temaene er ikke noe jeg er interessert i, eller vil utvikle meg ift. til.

Men det blir som uvaner generelt. Latskapen og den dårlige kosten. Jeg er rett og slett demotivert.

Skulle ønske det ble skikk på meg.

Men hva kan jeg gjøre med dette problemet? Ingenting, for det er vilja det står på. Hadde jeg hatt masse viljestyrke, og et helt annet problem, så kunne jeg løst det med vilje. Men jeg har ikke viljestyrke nok til å få mer viljestyrke.

Og sånn går dagene. Og LIVET.

Skrevet

Det er ikke en sykdom, men kjedsomheten kan gjøre mye faenskap med et menneske...

Jeg ligger faktisk og flirer av køddet jeg poster. Ja, midt på natten. Jeg syns også det er festlig med andre som troller, andre steder. Hvis det er noe med sprutbæsj så er det noe som pipler frem av humør.

Høres helt tragisk og patetisk ut, ja. Det er det det er.

Hadde vært greiere om dette var en sykdom. Det finnes ikke behandling for eksistensielle problemer.

Men jeg var ikke sånn før. Jeg var aktiv og ambisiøs. Hadde store planer. Dette forandret seg når jeg ble paranoid. Så på en måte så er det vel noe som tyder på sykdom og? Selv om jeg ikke har hørt om denne "sykdommen".

Skrevet

Men jeg var ikke sånn før. Jeg var aktiv og ambisiøs. Hadde store planer. Dette forandret seg når jeg ble paranoid. Så på en måte så er det vel noe som tyder på sykdom og? Selv om jeg ikke har hørt om denne "sykdommen".

Kan det være bivirkninger av medisiner?

Skrevet

Kan det være bivirkninger av medisiner?

Huff, ja. Det er det nok. :(

Blir likegyldig... faen, hva gjør man med det???

Skrevet

Huff, ja. Det er det nok. :(

Blir likegyldig... faen, hva gjør man med det???

Jeg vet ikke. Spør NHD.

Skrevet

Jeg vet ikke. Spør NHD.

wellbutrin funker bra mot depresjon preget av likegyldighet, ifølge reklamene ihvertfall, har jeg hørt

Skrevet

wellbutrin funker bra mot depresjon preget av likegyldighet, ifølge reklamene ihvertfall, har jeg hørt

Hvordan funker den i praksis da?

Skrevet

Hvordan funker den i praksis da?

Wellbutrin fungerer litt som kaffe og amfetamin for å ta to ytterpunkter. Det er et mildt sentralstimulerende middel.

Men å bruke Wellbutrin og AP sammen blir jo litt "ett skritt fram og ett tilbake".

Skrevet (endret)

Wellbutrin fungerer litt som kaffe og amfetamin for å ta to ytterpunkter. Det er et mildt sentralstimulerende middel.

Men å bruke Wellbutrin og AP sammen blir jo litt "ett skritt fram og ett tilbake".

Jeg mener det blir feil å proppe i seg AD når depresjonen/nedstemtheten har helt spesifikke årsaker. Da må det da være bedre å gjøre noe med disse årsakene. Det blir litt som å ta Paracet el. mot vedvarende hodepine isteden for å finne ut hva hodepinen kommer av (enten det nå er stress, muskelspenninger, høyt blodtrykk, svulst, eller whatever) og ta tak i dette. 

Endret av slabbedask
Skrevet

Jeg synes du virker som en hyggelig, morsom, reflektert og kunnskapsrik fyr (eller dame? nei, tror du er fyr), og slett ikke paranoid eller lat. 

Skrevet

Jeg synes du virker som en hyggelig, morsom, reflektert og kunnskapsrik fyr (eller dame? nei, tror du er fyr), og slett ikke paranoid eller lat.

Jah, veldig...

Skrevet

Hvis denne "sykdommen" her svinger, da har det vel ikke noe med bivirkninger å gjøre? For det svinger ikke bare innad dagen, men over større perioder og, alt fra noen dager til ukesvis.

Og ang. Zeldoxen, så er jeg veldig nøyd med å spise den sammen med mat med fett i.

Skrevet

Jeg ønsker å drikke mer kaffi nå, tror det er bra for mye.

Skrevet

Det er ikke en sykdom, men kjedsomheten kan gjøre mye faenskap med et menneske...

Jeg ligger faktisk og flirer av køddet jeg poster. Ja, midt på natten. Jeg syns også det er festlig med andre som troller, andre steder. 

Hvis man ler av trolling om ertesuppe og prompedoping på rosablogger er man nok litt barnslig vel.

Skrevet

Hvis man ler av trolling om ertesuppe og prompedoping på rosablogger er man nok litt barnslig vel.

Nei, det er nok kjemisk.

Skrevet

Nei, det er nok kjemisk.

Er ikke alt som foregår i hjernen kjemisk?

Skrevet

Er ikke alt som foregår i hjernen kjemisk?

Jo, det er bare et utrykk. Jeg er "under the influence" lizzm.

Skrevet

Jo, det er bare et utrykk. Jeg er "under the influence" lizzm.

Av hva da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...