Gå til innhold

Et problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forholde seg til folk som sier frekke ting til en, når en må forholde seg til dem? Skikkelig drittsekk altså? Det gjelder min sønn, han har blitt kaldt masse stygt og tåler ikke slike folk og han har asperger noe de ikke tar hensyn til. De holder på å flytte og i dag skal han som kaldte han stygge ting hjelpe, samboeren støtter han ikke. Det er stefaren hennes, han hadde sagt så mye stygt og jeg er sjokka over at voksne folk kan få seg til det. Moren hennes er og med på det, hun skulle og være med i dag. Min sønn er forbanna og lei seg og klarer ikke forholde seg til fyren, men han kommer altså i dag.

Skrevet

Hvordan forholde seg til folk som sier frekke ting til en, når en må forholde seg til dem? Skikkelig drittsekk altså? Det gjelder min sønn, han har blitt kaldt masse stygt og tåler ikke slike folk og han har asperger noe de ikke tar hensyn til. De holder på å flytte og i dag skal han som kaldte han stygge ting hjelpe, samboeren støtter han ikke. Det er stefaren hennes, han hadde sagt så mye stygt og jeg er sjokka over at voksne folk kan få seg til det. Moren hennes er og med på det, hun skulle og være med i dag. Min sønn er forbanna og lei seg og klarer ikke forholde seg til fyren, men han kommer altså i dag.

Hva er "frekke" ting? Hva sier samboeren? Kan de få noen andre til hjelpe til?

Anonymous poster hash: 0e2ed...ce5

Skrevet

Hva er "frekke" ting? Hva sier samboeren? Kan de få noen andre til hjelpe til?

Han kaldte han dum og nisse, at han kunne dra tilbake til der han kom fra. At hun kunne finne en mye bedre fyr, at han gjorde ingenting for henne. Han har gjort alt mulig for henne og kjørt henne plasser, han er jo bare snill med henne og føyer henne. Hun har klagd til moren, så stefaren sa at alt kom fra moren. Samboeren tør ikke si noe og tar ikke hans side, bare står der. Samboeren tør ikke si imot stefaren eller moren, kjenner jeg er forbanna nå og trist på min sønns vegne. De har ikke et godt forhold i det hele tatt, han har ingen der og hun er borte hele dagen.

Skrevet

Han kaldte han dum og nisse, at han kunne dra tilbake til der han kom fra. At hun kunne finne en mye bedre fyr, at han gjorde ingenting for henne. Han har gjort alt mulig for henne og kjørt henne plasser, han er jo bare snill med henne og føyer henne. Hun har klagd til moren, så stefaren sa at alt kom fra moren. Samboeren tør ikke si noe og tar ikke hans side, bare står der. Samboeren tør ikke si imot stefaren eller moren, kjenner jeg er forbanna nå og trist på min sønns vegne. De har ikke et godt forhold i det hele tatt, han har ingen der og hun er borte hele dagen.

Da hadde jeg pakket min snippveske å dratt.

Skrevet

Da hadde jeg pakket min snippveske å dratt.

Han har lyst å dra med vindusviskerene på bilen slutter plutselig å virke, han kunne komt her.

Skrevet

Han har lyst å dra med vindusviskerene på bilen slutter plutselig å virke, han kunne komt her.

Det kan man vel få fikset?

Skrevet (endret)

Det kan man vel få fikset?

Verkstedet fant ikke ut av det, noe jeg synst var rart. De virker av og til og noen ganger virker de ikke.

Endret av stjernestøv
Skrevet

Verkstedet fant ikke ut av det, noe jeg synst var rart. De virker av og til og noen ganger virker de ikke.

Får dra en dag det er sol da.

Skrevet

Får dra en dag det er sol da.

Ja det er jo en mulighet, men det er jo alltid salt i veien som kommer på ruten. Og hvis det blåser over fjellet kommer det jo snø på, det var så utgjort.

Skrevet

Her var det mange bortforklaringer. Det finnes alltid en løsning hvis man virkelig lønsker det.

Skrevet

Her var det mange bortforklaringer. Det finnes alltid en løsning hvis man virkelig lønsker det.

Har du løsning så kom med den. please.

Skrevet

Han skulle kanskje ta sjansen på å reise i morgen, men han må jo ringe naf da hvis viskerene slutter å virke. Han skulle være med å pakke og flytte, han har det vondt nå og er på gråten. Han må jo se den fyren igjen. Han er forbanna også og sa han ville slå han ned, men jeg sa han måtte ikke begynne med noen slosskamp.

Skrevet

Har du løsning så kom med den. please.

Lei en bil, kjør å hent han? Ønsker han å leve sammrn med denne samboeren og ha kontakt med resten av familien?

Skrevet

Lei en bil, kjør å hent han? Ønsker han å leve sammrn med denne samboeren og ha kontakt med resten av familien?

Han kunne jo tatt bussen også da men han vil helst ha bilen med, han er så usikker men har sagt mye i det siste "Spørs om dette går". Han er deprimert og lei og sliter også med angst, og det får han ingen forståelse for. Han er vant til å bli forstått hjemme og taklet dette dårlig, det beste er om de går fra hverandre. Det mener jeg helt sikkert, han er så ensom der. Den eneste han har er samboeren og hun er bare sur og frekk, kommanderer han. Det var nok en tabbe å flytte dit.

Skrevet

Han kunne jo tatt bussen også da men han vil helst ha bilen med, han er så usikker men har sagt mye i det siste "Spørs om dette går". Han er deprimert og lei og sliter også med angst, og det får han ingen forståelse for. Han er vant til å bli forstått hjemme og taklet dette dårlig, det beste er om de går fra hverandre. Det mener jeg helt sikkert, han er så ensom der. Den eneste han har er samboeren og hun er bare sur og frekk, kommanderer han. Det var nok en tabbe å flytte dit.

Høres ikke trivlig ut.

Skrevet

Høres ikke trivlig ut.

Nei det er jo ikke det.

Skrevet

Jeg er lettet nå, han kommer hjem i morgen men bare for noen dager. Da får han litt pause fra kaoset, gode gutten min.

Skrevet

Jeg er lettet nå, han kommer hjem i morgen men bare for noen dager. Da får han litt pause fra kaoset, gode gutten min.

Håper dere har hatt en fin dag sammen idag ^^

Skrevet

At viskerene virker av og til betyr mest sannsynlig at det er dårlig kontakt et sted. Kan være vanskelig å finne en feil som kommer og går, men det er ikke umulig, så her tipper jeg det heller er et kostnadsspørsmål for sønnen din. Bra han kom seg avgårde til slutt. Syns det forholdet høres veldig destruktivt ut.

Skrevet

Håper dere har hatt en fin dag sammen idag ^^

Det hadde vi og har noen fine dager framfor oss :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...