Gå til innhold

Et problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

At viskerene virker av og til betyr mest sannsynlig at det er dårlig kontakt et sted. Kan være vanskelig å finne en feil som kommer og går, men det er ikke umulig, så her tipper jeg det heller er et kostnadsspørsmål for sønnen din. Bra han kom seg avgårde til slutt. Syns det forholdet høres veldig destruktivt ut.

Han ville ha det fikset og bilen var på verskted, men de fant ikke ut av det. Glad han kom seg avgårde jeg og, da får han ihvertfall en pause fra alt.

Skrevet

Han ville ha det fikset og bilen var på verskted, men de fant ikke ut av det. Glad han kom seg avgårde jeg og, da får han ihvertfall en pause fra alt.

Hørtes ut som et dårlig verksted syns jeg.

Ja, godt han får en pause. Høres veldig trist ut for han å bo sammen med noen som ikke respekterer han.

Skrevet

Hørtes ut som et dårlig verksted syns jeg.

Ja, godt han får en pause. Høres veldig trist ut for han å bo sammen med noen som ikke respekterer han.

Ja det var et dårlig versted, syns det var rart de ikke fant ut av det. Akkurat da virket de.

Ja det er trist, han håper bare at det ordner seg selv...at de kan ha det godt sammen. Noe jeg tviler på men men, han må jo nesten finne ut av det selv.

Skrevet

Ja det var et dårlig versted, syns det var rart de ikke fant ut av det. Akkurat da virket de.

Ja det er trist, han håper bare at det ordner seg selv...at de kan ha det godt sammen. Noe jeg tviler på men men, han må jo nesten finne ut av det selv.

Ja han må det. Det er ihvertfall bra at dere støtter han. Har du også asperger?

Skrevet

Ja han må det. Det er ihvertfall bra at dere støtter han. Har du også asperger?

Ja vi støtter han fullt ut, jeg har ikke asperger...kanskje jeg har trekk av det. Det har madelenemie sagt.

Skrevet

Ja vi støtter han fullt ut, jeg har ikke asperger...kanskje jeg har trekk av det. Det har madelenemie sagt.

Ok, mange har vel trekk av det :)

Skrevet

Ok, mange har vel trekk av det :)

Ja alle har vel trekk av alt mulig :-)

Skrevet

Ja alle har vel trekk av alt mulig :-)

Ja, det er sant. Skulle ønske jeg ikke hadde så mange trekk av så mye. Det er slitsomt.

Skrevet

Ja, det er sant. Skulle ønske jeg ikke hadde så mange trekk av så mye. Det er slitsomt.

Ja det er jo slitsomt det, håper de/du finner ut av det.

Skrevet (endret)

Det hadde vi og har noen fine dager framfor oss :)

Fint å høre :)

Endret av Caylee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...