Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte opp noen veldig, veldig små målsetninger før jul og det har ikke vært noe problem å forfølge dem. Jeg vente meg til å gjøre de små tingene og nå har det utviklet seg. Jeg gjør mye mer til min store tilfredsstillelse. Sannsynligvis kommer det en dårlig periodde og da kan jeg vende tilbake til mine mikromål hvis jeg ikke orker noe annet.

Dette kan jeg virkelig anbefale. Sett små mål som du vet du klare å jobbe mot og se hva som skjer.

Skrevet

Jeg satte opp noen veldig, veldig små målsetninger før jul og det har ikke vært noe problem å forfølge dem. Jeg vente meg til å gjøre de små tingene og nå har det utviklet seg. Jeg gjør mye mer til min store tilfredsstillelse. Sannsynligvis kommer det en dårlig periodde og da kan jeg vende tilbake til mine mikromål hvis jeg ikke orker noe annet.

Dette kan jeg virkelig anbefale. Sett små mål som du vet du klare å jobbe mot og se hva som skjer.

Orker ikke. Men du er flink du da.

Skrevet

Du orker vel å gå 5 minutter per dag! Trikset er å sette så bitte små mål at det er umulig å ikke gjennomføre dem. 5 knebøyninger per dag for eksempel. Skrive 1 setning i dagboken din hvis du har en. Lese ett avsnitt i en bok du egentlig har lyst til å lese men som du ikke orker å begynne på. Utfordre hjernen din og kroppen din på små små ting. Alt er bedre enn ingenting!

Skrevet

Du orker vel å gå 5 minutter per dag! Trikset er å sette så bitte små mål at det er umulig å ikke gjennomføre dem. 5 knebøyninger per dag for eksempel. Skrive 1 setning i dagboken din hvis du har en. Lese ett avsnitt i en bok du egentlig har lyst til å lese men som du ikke orker å begynne på. Utfordre hjernen din og kroppen din på små små ting. Alt er bedre enn ingenting!

Jo alt er vel bedre enn ingenting, små små mål.....

Skrevet

Konstruktivt ! Tenk på det samme selv . Et av mine mikromål er nærhet til hvert av barna mine hver dag ... Skjemt,alvor & tilstedeværelse . Tenker det er viktigst av alt at de kjenner seg elsket og sett for det de tilkjennegir som sitt og deler med meg. Det hjelper meg også at jeg klarer å være ordentlig mamma- i alle fall litt ! Får sånn enorm selvforakt når jeg er en fjern mamma.

Skrevet

Det er et veldig fint mål. Å være mor er den viktigste oppgaven vi har og det beste som kan skje for barna våre er at de blir elsket og anerkjent for den de er. Du høres ut som en riktig god mamma!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...