Gå til innhold

Hvorfor gjorde jeg ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg snakker om kommentarer på DOL, det kunne jeg sikkert presisert. Jeg tar for gitt at du klarer å se forskjellen på en konstruktiv kommentar og det som er mobbing.

Jeg har fått mange kommentarer av frosken jeg syns har vært på kanten. Men jeg har latt det gå. Fordi i de tilfellene var det litt konstruktiv kritikk. Jeg så det selv også.

Men den igår.. Den var bare spydig. Hun har forklart kommentaren nå men jeg syns hun burde gjort det igår. Man kan ikke bare skrive en rar kommentar uten å begrunne.

Jeg skjønnerc kommentaren mer nå etter hun forklarte idag, men det kunne hun gjort igår

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

35

• Toga

14

• XbellaX

8

• frosken

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet (endret)

Men frosken mente det ikke som en stygg kommentar, hun har forklart. Prøv å ta til deg det :)

Ja, men det sa hun ikke før idag. Hun burde sagt det igår, ikke bare sagt en rar setning uten forklaring.

Endret av Caylee
Skrevet

Jeg har fått mange kommentarer av frosken jeg syns har vært på kanten. Men jeg har latt det gå. Fordi i de tilfellene var det litt konstruktiv kritikk. Jeg så det selv også.

Men den igår.. Den var bare spydig. Hun har forklart kommentaren nå men jeg syns hun burde gjort det igår. Man kan ikke bare skrive en rar kommentar uten å begrunne.

Jeg skjønnerc kommentaren mer nå etter hun forklarte idag, men det kunne hun gjort igår

Så kommentaren var egentlig "helt grei" å få, så lenge hun fulgte opp med en forklaring?

Skrevet

Ja, men det sa hun ikke før idag. Det kunne endt ille igår

Nå får du ta deg sammen!

Vi har vel alle noe som vi angrer på, vi må ryste det av oss og gå videre i livet.

En slik kommentar fra en anonym person på et tilfeldig nettsted bør ikke være en kilde til så alvorlige reaksjoner som du forteller og i tilfelle det er virkelige reaksjoner du har fått bør du holde deg vekk fra nettsteder nattestid.

Anonymous poster hash: fc9ab...20f

Skrevet

Så kommentaren var egentlig "helt grei" å få, så lenge hun fulgte opp med en forklaring?

Kommentaren var bedre å få etter en forklaringen ja.

Forklaringen var en helt annen enn hva kommentaren utrykte. Kommentaren var bare spydig, men forklaringen var noe helt annet med en annen tone.

Derfor lurer jeg på hvorfor hun skrev en rar kommentar uten forklaring med en gang

Skrevet

Kommentaren var bedre å få etter en forklaringen ja.

Forklaringen var en helt annen enn hva kommentaren utrykte. Kommentaren var bare spydig, men forklaringen var noe helt annet med en annen tone.

Derfor lurer jeg på hvorfor hun skrev en rar kommentar uten forklaring med en gang

Det er derfor jeg tenker: hvorfor spurte du henne ikke i natt etter en forklaring eller begrunnelse?

Skrevet

Nå får du ta deg sammen!

Vi har vel alle noe som vi angrer på, vi må ryste det av oss og gå videre i livet.

En slik kommentar fra en anonym person på et tilfeldig nettsted bør ikke være en kilde til så alvorlige reaksjoner som du forteller og i tilfelle det er virkelige reaksjoner du har fått bør du holde deg vekk fra nettsteder nattestid.

Anonymous poster hash: fc9ab...20f

Ja jeg får ta meg isammen. Jeg er en barnslig idiot som ikke tåler motgang. Jeg vet godt det, men du kan godt si det flere ganger om du vil. Jeg burde ikke eksistert så patetisk er jeg.

Skrevet

Det er derfor jeg tenker: hvorfor spurte du henne ikke i natt etter en forklaring eller begrunnelse?

Godt spørsmål..Jeg burde gjort det.

Skrevet

@Toga: Takk for det fine froskebildet du la ut i tråden. Lurer på om jeg skal ta vare på det som et alternativ til bildet med de selvlysende øynene ;-)

Skrevet

Ja, men det sa hun ikke før idag. Hun burde sagt det igår, ikke bare sagt en rar setning uten forklaring.

Ja hun burde vel ha forklart det med det samme...

Skrevet

@Toga: Takk for det fine froskebildet du la ut i tråden. Lurer på om jeg skal ta vare på det som et alternativ til bildet med de selvlysende øynene ;-)

Bare lurer på en ting. Er du sint nå?

Skrevet

@Caylee: Neida, jeg er ikke sint.

Ok. Det er bra.

Jeg anger veldig på det stygge jeg har skrevet i tråden. Jeg er ikke en person som pleier være frekk. Men en sjelden gang hvis jeg blir veldig sint kan jeg bli det men angrer alltid etterpå. Jeg liker ikke krangle med folk, både i virkeligheten og på nett. Vet jeg skrev rar kommentar på forklaringen din, vet ikke helt hvorfor.. Men til poenget: Skjønte mer etter forklaringen, og håper du ikke tar det jeg har skrevet i tråden personlig. Jeg er vanligvis en veldig høflig person

Skrevet

Så unnskyldningen mot alle jeg har vært frekke mot i tråden ble ikke godkjent..?

Skrevet (endret)

@Toga: Takk for det fine froskebildet du la ut i tråden.

Syntes det så mer ut som en padde?  ;)

Endret av slabbedask
Skrevet

@Caylee: Jeg er mest opptatt av at du på sikt kanskje kan skjønner hva jeg prøvde å formidle til deg. Jeg har ikke tatt kommentarene dine personlig:-)

Skrevet

@Slabbedask: Jaja, men frosker og padder er vel ganske nære slektninger;-)

Skrevet

@Caylee: Jeg er mest opptatt av at du på sikt kanskje kan skjønner hva jeg prøvde å formidle til deg. Jeg har ikke tatt kommentarene dine personlig:-)

Ok, det er bra:)

Skrevet

Tror jeg logger av. Trenger en pause.

Håper ingen tror dette var normalt. Det er ikke normalt at jeg reagerer sånn. Bare så det er sagt. Var bare redd alle var sinte, og da fikk jeg panikk.

Anger veldig nå. Jeg er normalt veldig snill.

Skrevet

Det er da ikke noe hyggelig for et voksent menneske å bli behandlet som et barn; det med "sutteklut". F.eks. hvis det er en som er litt småplagsomt snakkesalig da, så er det en annen som sier "stikk og sug på smokken din i stedet, du" - er det nødvendig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...