Trine Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Frosken kunne ventet med den kommentaren til hn hadde hatt tid til å forklare. Det er jo ikke slik at man må vrenge ut av seg ting umiddelbart. Spesielt når hn vet hvor personlig du tar ting. Det er jo ikke noe poeng for deg å oppføre deg voksent om andre behandler deg som et barn 0 Siter
frosken Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 @Trine: Det er ikke å behandle folk som barn å gi dem en kontant tilbakemelding. Tvert om, så forventer jeg av caylee at hun er i stand til å se hva som både er hensikten og innholdet i tilbakemeldingen. Og jo, for caylees egen skyld, så er det et poeng for henne å oppføre seg relativt "voksent". Ikke fordi jeg ikke tåler det hun sier, men fordi hun selv blir så fortvilet når hun holder på sånn. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Skrevet 1. februar 2015 Det er da ikke noe hyggelig for et voksent menneske å bli behandlet som et barn; det med "sutteklut". F.eks. hvis det er en som er litt småplagsomt snakkesalig da, så er det en annen som sier "stikk og sug på smokken din i stedet, du" - er det nødvendig? Tusen takk for støtte. Betyr veldig mye 0 Siter
Caylee Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Skrevet 1. februar 2015 (endret) Frosken kunne ventet med den kommentaren til hn hadde hatt tid til å forklare. Det er jo ikke slik at man må vrenge ut av seg ting umiddelbart. Spesielt når hn vet hvor personlig du tar ting. Det er jo ikke noe poeng for deg å oppføre deg voksent om andre behandler deg som et barn Jeg skjønte kommentaren etter hun forklarte den, men syns "sutteklutt" delen var veldig unødvendig. Hehe sant . Hun var ikke akuratt voksen selv med den ene delen. Endret 1. februar 2015 av Caylee 0 Siter
Trine Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 @Trine: Det er ikke å behandle folk som barn å gi dem en kontant tilbakemelding. Tvert om, så forventer jeg av caylee at hun er i stand til å se hva som både er hensikten og innholdet i tilbakemeldingen. Og jo, for caylees egen skyld, så er det et poeng for henne å oppføre seg relativt "voksent". Ikke fordi jeg ikke tåler det hun sier, men fordi hun selv blir så fortvilet når hun holder på sånn. Om du hadde hatt et ønske om at hun skulle oppføre seg mer voksent så hadde du droppet ord som "sutteklut". Det har ingenting med kontant tilbakemelding å gjøre. Det har med å lire ut av seg blæ.... Du kunne stoppet med den første setningen og droppet det med sutteklut, ihvertfall når du vet at hun er nærtagende. 0 Siter
Trine Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Jeg skjønte kommentaren etter hun forklarte den, men syns "sutteklutt" delen var veldig unødvendig. Hehe sant . Hun var ikke akuratt voksen selv med den ene delen. Sutteklutdelen var bare barnslig å komme med Som om hun ønsket å legge opp til en voldsom reaksjon. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Skrevet 1. februar 2015 Sutteklutdelen var bare barnslig å komme med Som om hun ønsket å legge opp til en voldsom reaksjon. Ja. Bra jeg ikke var den eneste som syntes det hehe 0 Siter
Toga Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Syns ikke det var barnslig, er vel mer at selv de beste og mest tolmodige blir slitne etterhvert, og når man så blir søvnløs midt i svarteste natta er det lett å la seg frustrere. Når det er sagt; om noen sier A, så syns jeg det er greit at andre forholder seg til kun A, selv om det ikke nødvendigvis er det beste eller noe man til enhver tid må gjøre. 0 Siter
Trine Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Syns ikke det var barnslig, er vel mer at selv de beste og mest tolmodige blir slitne etterhvert, og når man så blir søvnløs midt i svarteste natta er det lett å la seg frustrere. Når det er sagt; om noen sier A, så syns jeg det er greit at andre forholder seg til kun A, selv om det ikke nødvendigvis er det beste eller noe man til enhver tid må gjøre. Men de beste ville visst å holde kjeft når de er slitne Det er jo ikke slik at man er pålagt å svare på innlegg her. 0 Siter
Toga Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Men de beste ville visst å holde kjeft når de er slitne Det er jo ikke slik at man er pålagt å svare på innlegg her. Best på DOL, da, ikke sånn perfekt-mester-guru. Det er i alle fall muligheter for falske profeter her, så jeg er glad i frosken jeg. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Skrevet 1. februar 2015 Best på DOL, da, ikke sånn perfekt-mester-guru. Det er i alle fall muligheter for falske profeter her, så jeg er glad i frosken jeg. Jeg har aldri sagt jeg misliker frosken. Jeg likte bare ikke det ene setningen "sutteklut". Men det har ikke noe med henne som person å gjøre. Hun kommer med gode råd til meg også som jeg setter pris på, men akuratt det rådet jeg fikk i natt likte jeg ikke. Og som du sier: Alle kan komme med dårlig råd/utrykke seg dumt innimellom. Så jeg klandrer ikke frosken 0 Siter
Toga Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har aldri sagt jeg misliker frosken. Jeg likte bare ikke det ene setningen "sutteklut". Men det har ikke noe med henne som person å gjøre. Hun kommer med gode råd til meg også som jeg setter pris på, men akuratt det rådet jeg fikk i natt likte jeg ikke. Og som du sier: Alle kan komme med dårlig råd/utrykke seg dumt innimellom. Så jeg klandrer ikke frosken Jeg har aldri sagt du misliker frosken. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Skrevet 1. februar 2015 Jeg har aldri sagt du misliker frosken. Hehe, nei det er sant. Men tenke du kanskje tenkte det siden du skrev "Er glad i frosken jeg". Så skrev det for sikkerhetsskyld :-) 0 Siter
Trine Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Best på DOL, da, ikke sånn perfekt-mester-guru. Det er i alle fall muligheter for falske profeter her, så jeg er glad i frosken jeg. Jeg kjenner ikke frosken jeg, jeg har bare et inntrykk av vedkommende. Er frosken best på DOL? Jeg syns at man godt kan tenke seg om et par ganger når man svarer en person som er nærtagende. 0 Siter
Toga Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Er frosken best på DOL?Alle har vel sine feil og mangler, men er jo ikke noe "religiøst" men det hun sier... 0 Siter
Trine Skrevet 2. februar 2015 Skrevet 2. februar 2015 Alle har vel sine feil og mangler, men er jo ikke noe "religiøst" men det hun sier... Nei, det er sant. Jeg syns bare vedkommende oppfører seg som en slags verdensmester som vet akkurat hva andre trenger. Men nå har jeg erfart at om man spør hva vedkommende mener så får man ikke svar på det, Min tanke da er at vedkommende ikke kan så mye som hn gir uttrykk for og jeg er litt allergisk mot mennesker som har et stort behov for å hevde deg. Bedre å innse at man ikke er perfekt, beklage at noen ble lei seg og forklare hva man mente. Men jeg liker ikke å snakke om en annen person uten at personen er tilstede så jeg vil ikke forklare noe dypere hva jeg mener. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.