Gå til innhold

Rivotril som sovemedisin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med insomnia. Mesteparten av tiden er det "i sjakk" med imovane (3,75mg) men i andre perioder er det bare ikke nok.

Har sobril 25mg og vival 5mg som ikke hjelper på søvnen. Har apodorm, som fungerer, men jeg blir så innmari kvalm og dårlig av den.

Har lest litt om rivotril, men vet ikke om det er indikasjon for å få prøve det?

Skal sies at jeg har full kontroll på bruken av alle disse medikamentene og det vet legen min.

Nå er jeg desperat etter å få sove og brutt "insomnia sirkelen", skal be om legetime i morgen.

(Jeg går på seroquel og tidvis vallergan/circadin også, så ikke vits i å foreslå de)

Skrevet

Sobril og vival har jeg pga angst/depresjon.

Skrevet (endret)

Jeg gikk på rivotril før,, og i begynnelsen ble jeg trett av de. Men de passer overhodet ikke til å ta rett før man skal sove, fordi det tar litt tid før man blir ordentlig trett. For eksempel ett par-tre timer på meg. Det er ett av de sterkeste benzo-preparatene, og de gis ut i store forpakninger. Jeg tror derfor att kanskje legen din vil være skeptisk til å skrive de ut. 1mg med rivotril tilsvarer ganske mange sobril og vival... Og bilkjøring må man vente ganske lenge med når man tar de.

Apodorm/mogadon er nok lettere å få.

Endret av Inner self
Skrevet

Rivotril sitter vannvittig lenge i kroppen. Ville forsøkt å finne andre løsninger.

Anonymous poster hash: 6dd5f...1ac

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...