Legacy Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Den senere tid har jeg blitt mer depressiv til tross for at jeg bruker medisiner mot depresjon. Jeg trodde det var et tilbakelagt stadie siden jeg har vært bra en stund. Men nå våkner jeg opp om morgene med angst som ikke slipper tak før utpå dagen og har problemer med å sove generelt. Kan jeg få ny depresjon selvom jeg er medisinert ? 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Den senere tid har jeg blitt mer depressiv til tross for at jeg bruker medisiner mot depresjon. Jeg trodde det var et tilbakelagt stadie siden jeg har vært bra en stund. Men nå våkner jeg opp om morgene med angst som ikke slipper tak før utpå dagen og har problemer med å sove generelt. Kan jeg få ny depresjon selvom jeg er medisinert ? Det kan du nok. Mulig du må øke dosen? 0 Siter
Legacy Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Skrevet 1. februar 2015 Det kan du nok. Mulig du må øke dosen? Hmm, trodde den dritten var over. Får vente å se litt, kanskje det blir bedre igjen. Takk for svar :-) 0 Siter
missmas Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Jeg fikk litt tilbakefall på lithionit og abilify. da la jeg til fluoxetin så går det bedre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.