Gå til innhold

Kan jeg få tilbakefall selv med medisiner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den senere tid har jeg blitt mer depressiv til tross for at jeg bruker medisiner mot depresjon.

Jeg trodde det var et tilbakelagt stadie siden jeg har vært bra en stund.

Men nå våkner jeg opp om morgene med angst som ikke slipper tak før utpå dagen og har problemer med å sove generelt.

Kan jeg få ny depresjon selvom jeg er medisinert ?

Skrevet

Den senere tid har jeg blitt mer depressiv til tross for at jeg bruker medisiner mot depresjon.

Jeg trodde det var et tilbakelagt stadie siden jeg har vært bra en stund.

Men nå våkner jeg opp om morgene med angst som ikke slipper tak før utpå dagen og har problemer med å sove generelt.

Kan jeg få ny depresjon selvom jeg er medisinert ?

Det kan du nok. Mulig du må øke dosen?

Skrevet

Det kan du nok. Mulig du må øke dosen?

Hmm, trodde den dritten var over. Får vente å se litt, kanskje det blir bedre igjen. Takk for svar :-)

Skrevet

Jeg fikk litt tilbakefall på lithionit og abilify. da la jeg til fluoxetin så går det bedre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...