Nicklusheletida Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Det vet jeg ikke :-) Jeg blir utålmodig hvis de rundt meg blir syke og leter etter et raskt svar slik at jeg kan gi legen en ide om hva det kan være. De bruker jo bare et kvarter på hver pasient og det er vanskelig å oppdage noe på 15 min, så det er i hvert fall hva jeg tenker. 0 Siter
Toga Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Det vet jeg ikke :-) Jeg blir utålmodig hvis de rundt meg blir syke og leter etter et raskt svar slik at jeg kan gi legen en ide om hva det kan være. De bruker jo bare et kvarter på hver pasient og det er vanskelig å oppdage noe på 15 min, så det er i hvert fall hva jeg tenker. Kan psykiatriske diagnoser stilles etter 15 min da? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Eller: Det du skriver der klarer ikke jeg å forstå. For meg ville det viktigste absolutt vært å finne riktig diagnose og riktig behandling, selv om diagnosen ikke er artig å få. Resultatet og fremtiden er det som er viktig. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Nei, det kan man ikke finne på 15 min , men hvis fastlegen får informasjon som kan være til hjelp, så blir han kanskje henvist videre til psykiatrien. Eller er vel allerede i psykiatrien og kan be om ny utredning ? Men kanskje det ikke er så enkelt ? 0 Siter
Gjest Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Eller: Det du skriver der klarer ikke jeg å forstå. For meg ville det viktigste absolutt vært å finne riktig diagnose og riktig behandling, selv om diagnosen ikke er artig å få. Resultatet og fremtiden er det som er viktig. Jeg må vel bare jobbe med meg selv. 0 Siter
Toga Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Nei, det kan man ikke finne på 15 min , men hvis fastlegen får informasjon som kan være til hjelp, så blir han kanskje henvist videre til psykiatrien. Eller er vel allerede i psykiatrien og kan be om ny utredning ? Men kanskje det ikke er så enkelt ? Tror det er best å la psykoutrederen gjøre seg opp sin egen mening, jeg. Ellers får jeg assosiasjoner til selvdiagnostikk. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Toga: Det er ikke selvdiagnostikk å spørre om å få en ny utredning. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Eller : Det må vi alle :-) Jeg jobber knallhardt med meg selv når jeg har PMS for å bevare et godt forhold til kjæresten Jeg blir så lett sippete da 0 Siter
Toga Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Toga: Det er ikke selvdiagnostikk å spørre om å få en ny utredning. Nei, men trengs det fjerndiagnostikk for å spørre om ny utredning? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Toga : Det må være opp til hver enkelt. Du må ikke bruke forumet hvis ikke du vil. Det er heldigvis frivillig :-) 0 Siter
Toga Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Toga : Det må være opp til hver enkelt. Du må ikke bruke forumet hvis ikke du vil. Det er heldigvis frivillig :-) Ja, klart det er opp til hver enkelt. Men da er det også opp til hver enkelt hva man tenker om dette. Så kan man velge om man vil si sin mening eller ikke, selv om DOL er en privat eiendom med NHD som skogvokter. De har selvsagt rett til å bedrive sensur. Jeg bruker ikke forumet for logring og gnosis. Jeg er forelsket i DOL, men ikke alle DOLere. Dette er mitt fristed; hadde jeg ikke hatt DOL hadde jeg risikert at min lassisisme hadde opphørt, og det kan vi ikke risikere. 0 Siter
Trollings Skrevet 2. februar 2015 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Jeg er forelsket i DOL Jeg kan definitivt merke litt (seksuell?) spenning mellom deg og eksperten ihvertfall, uten at det er noe galt med det selvsagt Endret 2. februar 2015 av Trollings 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. februar 2015 Skrevet 2. februar 2015 Jeg bruker ikke forumet for logring og gnosis. Jeg er forelsket i DOL, men ikke alle DOLere. Dette er mitt fristed; hadde jeg ikke hatt DOL hadde jeg risikert at min lassisisme hadde opphørt, og det kan vi ikke risikere. Nei, hva skulle man gjort da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.