Toga Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Skrevet 3. februar 2015 Nei, jeg vet ikke jeg... Syns det er vanskelig og slitsomt med mennesker. Hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg liksom "scanner" folk. Hvis jeg merket et fnugg av at noe er "galt", så blir jeg paranoid ift hva folk mener om meg. Ofte etter at jeg har pratet med noen får jeg det for meg at de mener jeg er manipulerende, eller "ulv i fåreklær". Jeg har veldig god fantasi for "hvem jeg er", og dette med de impulsene utenfra og innenfra er vel bare det? Natti-natt. Ses rundt middagstider ellerno. 0 Siter
Toga Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Skrevet 3. februar 2015 Hadde på en måte vært bra med noe Apodorm. Bare noe jeg tenkte på. Men men. 0 Siter
slabbedask Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Hva er vitsen. Drit i dette. Nytter ikke å sitte og surre om natten. Man må komme seg opp om morran sier de, vel. Noe sånt. 0 Siter
Toga Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Skrevet 3. februar 2015 Hva er vitsen med dette forumet??? Hva er vitsen med å hele tiden spørre om det feiler en ditt og datt??? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Hva er vitsen med dette forumet??? Hva er vitsen med å hele tiden spørre om det feiler en ditt og datt??? Dele kunnskap og lære av hverandre, og det er jo greit å vite hva en feiler. 0 Siter
Toga Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Skrevet 3. februar 2015 Dele kunnskap og lære av hverandre, og det er jo greit å vite hva en feiler. Du får ikke vite hva som feiler deg her, det er helt meningsløst. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Du får ikke vite hva som feiler deg her, det er helt meningsløst. Godt med råd fra andre syns jeg uansett. 0 Siter
Toga Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Skrevet 3. februar 2015 (endret) Godt med råd fra andre syns jeg uansett. Men det er tull. Det er en gjeng med forståsegpåere som leker "guru" og føler seg bra, og så får alle et klapp på skulderen. Har mest lyst til å ødelegge mest mulig for nettstedet slik at det blir lagt ned. Da hadde jeg kost meg veldig. Endret 3. februar 2015 av Toga 0 Siter
Trine Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Men det er tull. Det er en gjeng med forståsegpåere som leker "guru" og føler seg bra, og så får alle et klapp på skulderen. Har mest lyst til å ødelegge mest mulig for nettstedet slik at det blir lagt ned. Da hadde jeg kost meg veldig. Du er destruktiv. Her får du en klapp på skulderen som trøst håper du føler deg bedre nå! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Men det er tull. Det er en gjeng med forståsegpåere som leker "guru" og føler seg bra, og så får alle et klapp på skulderen. Har mest lyst til å ødelegge mest mulig for nettstedet slik at det blir lagt ned. Da hadde jeg kost meg veldig. Det var da voldsomt... 0 Siter
Toga Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Skrevet 3. februar 2015 Det var da voldsomt... Nei, det her er bare for dumt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Nei, det her er bare for dumt. Syns ikke det er dumt jeg, så er det jo sosialt også da. 0 Siter
Caylee Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Hva er vitsen med dette forumet??? Hva er vitsen med å hele tiden spørre om det feiler en ditt og datt??? Få råd, støtte, sosialt og kanskje trøst innimellom + diskutere masse tema på åpen forum Endret 3. februar 2015 av Caylee 0 Siter
Toga Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Skrevet 3. februar 2015 Lol, nå må vi være konstruktive her... det har så mye å si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.