Gå til innhold

Hva heter dette? Depersonalisasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg vet ikke jeg... Syns det er vanskelig og slitsomt med mennesker. Hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg liksom "scanner" folk. Hvis jeg merket et fnugg av at noe er "galt", så blir jeg paranoid ift hva folk mener om meg. Ofte etter at jeg har pratet med noen får jeg det for meg at de mener jeg er manipulerende, eller "ulv i fåreklær". Jeg har veldig god fantasi for "hvem jeg er", og dette med de impulsene utenfra og innenfra er vel bare det?

Natti-natt.

Ses rundt middagstider ellerno.

Skrevet

Hadde på en måte vært bra med noe Apodorm.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Skrevet

Hva er vitsen. :)

Drit i dette.

Nytter ikke å sitte og surre om natten.

Man må komme seg opp om morran sier de, vel.

Noe sånt.

Skrevet

Hva er vitsen med dette forumet??? Hva er vitsen med å hele tiden spørre om det feiler en ditt og datt???

Skrevet

Hva er vitsen med dette forumet??? Hva er vitsen med å hele tiden spørre om det feiler en ditt og datt???

Dele kunnskap og lære av hverandre, og det er jo greit å vite hva en feiler.

Skrevet

Dele kunnskap og lære av hverandre, og det er jo greit å vite hva en feiler.

Du får ikke vite hva som feiler deg her, det er helt meningsløst.

Skrevet

Du får ikke vite hva som feiler deg her, det er helt meningsløst.

Godt med råd fra andre syns jeg uansett.

Skrevet (endret)

Godt med råd fra andre syns jeg uansett.

Men det er tull. Det er en gjeng med forståsegpåere som leker "guru" og føler seg bra, og så får alle et klapp på skulderen. Har mest lyst til å ødelegge mest mulig for nettstedet slik at det blir lagt ned.

Da hadde jeg kost meg veldig.

Endret av Toga
Skrevet

Men det er tull. Det er en gjeng med forståsegpåere som leker "guru" og føler seg bra, og så får alle et klapp på skulderen. Har mest lyst til å ødelegge mest mulig for nettstedet slik at det blir lagt ned.

Du er destruktiv. Her får du en klapp på skulderen som trøst ^_^ håper du føler deg bedre nå!

Skrevet

Det var da voldsomt...

Skrevet

Det var da voldsomt...

Nei, det her er bare for dumt.

Skrevet

Nei, det her er bare for dumt.

Syns ikke det er dumt jeg, så er det jo sosialt også da.

Skrevet (endret)

Få råd, støtte, sosialt og kanskje trøst innimellom

+

diskutere masse tema på åpen forum

Endret av Caylee
Skrevet

Lol, nå må vi være konstruktive her... det har så mye å si. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...