Gå til innhold

Sing halleluja

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hatt et bærekraftig møte med Nav .

Ikke jeg som er mistenksom - men de:))

Ble geleidet inn i en gang og en dør m autolås slo igjen bak meg.

Når jeg skulle ut måtte saksbehandler ta frem et nøkkelknippe-

Fengslede ;)

Var sikkerhet som saksbehandler sa- jeg sa jeg skjønte de måtte prioritere den.

Vedr min sak møtte jeg nå romslighet og vi snakket om muligheter. Det var godt.

Puster letter ut:))

Endret av En namnlaus
Skrevet

Så bra du hadde et positivt møte, stå på :)

Skrevet

NAV er ikke så ille hvis man har flaks med saksbehandleren.

Skrevet

Hatt et bærekraftig møte med Nav .

Ikke jeg som er mistenksom - men de:))

Ble geleidet inn i en gang og en dør m autolås slo igjen bak meg.

Når jeg skulle ut måtte saksbehandler ta frem et nøkkelknippe-

Fengslede ;)

Var sikkerhet som saksbehandler sa- jeg sa jeg skjønte de måtte prioritere den.

Jeg er glad på dine vegne. Minn deg selv på dette møtet neste gang kaos-paranoiaen herjer.

Skrevet (endret)

Jeg er glad på dine vegne. Minn deg selv på dette møtet neste gang kaos-paranoiaen herjer.

takk XBellaX:) kjenner meg generelt offensiv om dagen og jeg har så mye å ta igjen. Nå vil jeg alt på en gang - men litt usikker på retning i henhold til jobb. Tror jeg er villig til å ta noen sjanser istedet for " og pakkes inni bomull " ved å praktisere via en nav bedrift . Samtidig så inderlig godt å få lov å være usikker på egen psykiske helse , jeg tror nav støtter m utelukkende Pga såkalt god dokumentasjon av helsemessige forhold. Kanskje gir bare det meg så mye energi at jeg kan våge å ta sats og finne igjen meg selv - realisere intense drømmer og ambisjoner . Vet ikke om jeg orker å bevise for nav at jeg kan fungere først, jeg vet jeg kan fungere meget tilfredsstillende og kjenner nå jeg har lyst til å utfordre fotfestet. Vil ikke posisjonere meg selv som en syk da blir jeg en syk.

Jeg har selvtillit . Mange tror den er vaklevoren. Jeg har kjent meg skadeskutt og usikker - men vet hva jeg står for. Men dette er vrient , om natten tenker jeg at hvis jeg våger og klarer vil jeg få panikk om det blir virkelighet. Aner ikke helt retning , men vet hva jeg vil og at jeg har mye å gi oftere mange planer. Holder dessverre ofte bare halve dagen og sover urolig. Klarte å være ganske ærlig til den nav ansatte og jeg har visst lov å kjenne litt på det og hi hi - hun hørtes ut til å ha stor tro på at jeg kan:)) skal gi jernet snart - vil ikke miste meg selv i psykelighet, får jeg mer oversikt over den- blir det kanskje og lettere å navigere i den. Dyrker litt interesser om dagen , kjenner jeg er i live og er i ferd med å finne igjen min skaperkraft, energi, inspirasjon og livsglede. Skal på en sosial happening i dag og gler m til å omgås andre mennesker:)

Til alle på dol: håper det er smittsomt !!!

Endret av En namnlaus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...