Gå til innhold

Lavt stoffskifte ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ferdig etter nav møte - fryser og trøtt . Kan trøttheten son stadig hjemsøker m komme av dette ? Hadde drukket 1 liter kaffe før nav møte- på tom mage og følte meg skikkelig i hundre. Så utslitt nå. Synes jeg blir så sliten så fort .

Skrevet

Helt ferdig etter nav møte - fryser og trøtt . Kan trøttheten son stadig hjemsøker m komme av dette ? Hadde drukket 1 liter kaffe før nav møte- på tom mage og følte meg skikkelig i hundre. Så utslitt nå. Synes jeg blir så sliten så fort .

Det er utrolig hvor sliten psyken kan gjøre en også.

Skrevet

Den eneste måten du kan få et svar på dette er å ta en blodprøve på stoffskifte hos fastlegen din :)

Skrevet

Den eneste måten du kan få et svar på dette er å ta en blodprøve på stoffskifte hos fastlegen din :)

ja, funnet ut det nå. Er dette spesiell prøve tro, ?

har jo tatt " lite påfallende " tester tidligere , kun litt folatmangel visst .

Skrevet (endret)

Det er utrolig hvor sliten psyken kan gjøre en også.

ja snakk om å bli medtatt, under dyne og teppe på soverom nå og hutrer. Lurer på om jeg tøffet m Pga kaffen, måtte sende e post og si jeg må snakke m lege om en avtale vi gjorde. Usikker på egen friskhet og sykhet dessverre . Og nå var jeg kvalm og. Nav snille , det var helt ok jeg drøfta m lege . Endret av En namnlaus
Skrevet

ja snakk om å bli medtatt, under dyne og teppe på soverom nå og hutrer. Lurer på om jeg tøffet m Pga kaffen, måtte sende e post og si jeg må snakke m lege om en avtale vi gjorde. Usikker på egen friskhet og sykhet dessverre . Og nå var jeg kvalm og. Nav snille , det var helt ok jeg drøfta m lege .

Ja du får gå til lege, ikke alltid like lett å skille psykisk og fysisk det er sikkert. God bedring :-)

Skrevet

ja snakk om å bli medtatt, under dyne og teppe på soverom nå og hutrer. Lurer på om jeg tøffet m Pga kaffen, måtte sende e post og si jeg må snakke m lege om en avtale vi gjorde. Usikker på egen friskhet og sykhet dessverre . Og nå var jeg kvalm og. Nav snille , det var helt ok jeg drøfta m lege .

Det kan jo være reaksjon på NAV-besøket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...