Gjest Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Vil i det ene blikket , ikke en stund senere . Kaos i hodet og får ikke fred. Er utmattet men samtidig oppjaget og det skifter mellom pessimisme & optimisme . Tror jeg blir " gal" snart. Hjelp!! Hvordan klare å leve i en familie når du føler deg så uforutsigbar ? 0 Siter
ISW Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Jeg tror mye av det du forteller her skyldes koffeinets stimulerende effekter. Kanskje du bør begrense inntaket noe eller i det minste fordele det litt jevnere, altså ikke helle nedpå en liter på tom mage. Trening har en veldig god og stemningsstabiliserende effekt. Prøv å gå noen gode turer eller tren litt styrke. Et minutts trening kan tilsvare et milligram antidepressiv :-) Og det har garantert ingen negative bivirkninger! 0 Siter
Toga Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Vil i det ene blikket , ikke en stund senere . Kaos i hodet og får ikke fred. Er utmattet men samtidig oppjaget og det skifter mellom pessimisme & optimisme . Tror jeg blir " gal" snart. Hjelp!!Hvordan klare å leve i en familie når du føler deg så uforutsigbar ?Kan du ikke bare ta deg sammen, eller gi opp, slik som meg? 0 Siter
Gjest Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Jeg tror mye av det du forteller her skyldes koffeinets stimulerende effekter. Kanskje du bør begrense inntaket noe eller i det minste fordele det litt jevnere, altså ikke helle nedpå en liter på tom mage. Trening har en veldig god og stemningsstabiliserende effekt. Prøv å gå noen gode turer eller tren litt styrke. Et minutts trening kan tilsvare et milligram antidepressiv :-) Og det har garantert ingen negative bivirkninger! Jeg kjenner mye uten loffen og. Vedr trening så går jeg 70 min nesten daglig og holder på å tenke meg sønder og sammen - på enten godt & vondt . Føler ikke jeg kan stole på meg selv , uforutsigbar - fra entusiastisk til utmattet og full av bekymring . Orker ikke annet enn å være alene hver ettermiddag i et mørkt rom , men sliter m å slappe av. På hugget 0 Siter
Caylee Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Vil i det ene blikket , ikke en stund senere . Kaos i hodet og får ikke fred. Er utmattet men samtidig oppjaget og det skifter mellom pessimisme & optimisme . Tror jeg blir " gal" snart. Hjelp!! Hvordan klare å leve i en familie når du føler deg så uforutsigbar ? Kjenner meg godt igjen. Det beste er å ikke avtalte alt formye. Tenke over hele tiden at det kan bli formye, så man ikke avtaler formye og når man har avtalt bare "hoppe i det" selvom det er vanskelig. Noen ganger får jeg ikke lyst alikevel uten å klare å hoppe i det, men da blir jeg enten hjemme eller blir "tvunget" med Endret 3. februar 2015 av Caylee 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Jeg kjenner mye uten loffen og. Vedr trening så går jeg 70 min nesten daglig og holder på å tenke meg sønder og sammen - på enten godt & vondt . Føler ikke jeg kan stole på meg selv , uforutsigbar - fra entusiastisk til utmattet og full av bekymring . Orker ikke annet enn å være alene hver ettermiddag i et mørkt rom , men sliter m å slappe av. På hugget Har du det sånn hver dag? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 Ja- blir forvirret og forvirrer andre Kanskje du trenger å slappe av en stund. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. februar 2015 Skrevet 3. februar 2015 (endret) Kanskje du trenger å slappe av en stund.fåf ikke til å slappe Elektrisk innvendig , lander ikke . Men trøtt og samtidig anspent Endret 3. februar 2015 av En namnlaus 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 4. februar 2015 Skrevet 4. februar 2015 Jeg kjenner mye uten loffen og. Vedr trening så går jeg 70 min nesten daglig og holder på å tenke meg sønder og sammen - på enten godt & vondt . Føler ikke jeg kan stole på meg selv , uforutsigbar - fra entusiastisk til utmattet og full av bekymring . Orker ikke annet enn å være alene hver ettermiddag i et mørkt rom , men sliter m å slappe av. På hugget Blir det ikke litt vel mye tid til selvrefleksjon hvis du sitter på et mørkt rom hver dag? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. februar 2015 Skrevet 4. februar 2015 fåf ikke til å slappe Elektrisk innvendig , lander ikke . Men trøtt og samtidig anspent Så kjipt. Hva med å prøve å høre på litt musikk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.