Gå til innhold

Redd jeg ikke klarer å holde avtaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil i det ene blikket , ikke en stund senere . Kaos i hodet og får ikke fred. Er utmattet men samtidig oppjaget og det skifter mellom pessimisme & optimisme . Tror jeg blir " gal" snart. Hjelp!!

Hvordan klare å leve i en familie når du føler deg så uforutsigbar ?

Skrevet

Jeg tror mye av det du forteller her skyldes koffeinets stimulerende effekter. Kanskje du bør begrense inntaket noe eller i det minste fordele det litt jevnere, altså ikke helle nedpå en liter på tom mage.

Trening har en veldig god og stemningsstabiliserende effekt. Prøv å gå noen gode turer eller tren litt styrke. Et minutts trening kan tilsvare et milligram antidepressiv :-) Og det har garantert ingen negative bivirkninger!

Skrevet

Vil i det ene blikket , ikke en stund senere . Kaos i hodet og får ikke fred. Er utmattet men samtidig oppjaget og det skifter mellom pessimisme & optimisme . Tror jeg blir " gal" snart. Hjelp!!

Kan du ikke bare ta deg sammen, eller gi opp, slik som meg?

Skrevet

Jeg tror mye av det du forteller her skyldes koffeinets stimulerende effekter. Kanskje du bør begrense inntaket noe eller i det minste fordele det litt jevnere, altså ikke helle nedpå en liter på tom mage.

Trening har en veldig god og stemningsstabiliserende effekt. Prøv å gå noen gode turer eller tren litt styrke. Et minutts trening kan tilsvare et milligram antidepressiv :-) Og det har garantert ingen negative bivirkninger!

Jeg kjenner mye uten loffen og. Vedr trening så går jeg 70 min nesten daglig og holder på å tenke meg sønder og sammen - på enten godt & vondt . Føler ikke jeg kan stole på meg selv , uforutsigbar - fra entusiastisk til utmattet og full av bekymring . Orker ikke annet enn å være alene hver ettermiddag i et mørkt rom , men sliter m å slappe av. På hugget
Skrevet (endret)

Kjenner meg godt igjen. Det beste er å ikke avtalte alt formye. Tenke over hele tiden at det kan bli formye, så man ikke avtaler formye og når man har avtalt bare "hoppe i det" selvom det er vanskelig. Noen ganger får jeg ikke lyst alikevel uten å klare å hoppe i det, men da blir jeg enten hjemme eller blir "tvunget" med

Endret av Caylee
Skrevet

Jeg kjenner mye uten loffen og. Vedr trening så går jeg 70 min nesten daglig og holder på å tenke meg sønder og sammen - på enten godt & vondt . Føler ikke jeg kan stole på meg selv , uforutsigbar - fra entusiastisk til utmattet og full av bekymring . Orker ikke annet enn å være alene hver ettermiddag i et mørkt rom , men sliter m å slappe av. På hugget

Har du det sånn hver dag?

Skrevet

Ja- blir forvirret og forvirrer andre

Kanskje du trenger å slappe av en stund.

Skrevet (endret)

Kanskje du trenger å slappe av en stund.

fåf ikke til å slappe Elektrisk innvendig , lander ikke . Men trøtt og samtidig anspent Endret av En namnlaus
Gjest Gargamel
Skrevet

Blir det ikke litt vel mye tid til selvrefleksjon hvis du sitter på et mørkt rom hver dag?

Skrevet

fåf ikke til å slappe Elektrisk innvendig , lander ikke . Men trøtt og samtidig anspent

Så kjipt. Hva med å prøve å høre på litt musikk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...