Gå til innhold

Klarsynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang ringt til en klarsynt?

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

29

• Toga

11

• slabbedask

7

• Mrs D

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du noen gang ringt til en klarsynt?

Nei, hvorfor skulle jeg det?

Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det?

For å få vite ting. Jeg lurer f.eks på om jeg vil klare meg uten medisiner nå, enkelte av den er jo flinke men gjelder å finne den rette.

Skrevet

For å få vite ting. Jeg lurer f.eks på om jeg vil klare meg uten medisiner nå, enkelte av den er jo flinke men gjelder å finne den rette.

Slikt er svindel. Du har sikkert mer fornuftige ting å bruke penger på.

Skrevet

Slikt er svindel. Du har sikkert mer fornuftige ting å bruke penger på.

Noe er svindel ja, må jo finne en seriøs. Har nok av ting å bruke penger på ja, men jeg lurer virkelig på det.

Skrevet

Du kan da ikke spørre en klarsynt om du skal gå på medisiner eller slutte med medisiner?! Medisiner er ikke deres felt, det er legenes.

Anonymous poster hash: d0215...665

Skrevet

Noe er svindel ja, må jo finne en seriøs. 

Nei, det finnes ingen seriøse "klarsynte"!

Skrevet

Du kan da ikke spørre en klarsynt om du skal gå på medisiner eller slutte med medisiner?! Medisiner er ikke deres felt, det er legenes.

Anonymous poster hash: d0215...665

En ekte klarsynt vil "se" om jeg blir dårlig eller ikke, kanskje til og med "føle" det.

Skrevet

Nei, det finnes ingen seriøse "klarsynte"!

Jo det gjør det og jeg vet om en, men tør ikke ringe.

Skrevet

Hvordan vet man hvem som er "seriøse", og hvem som svindler?

Skrevet

Det finnes ingen som er "klarsynte". Ergo er de svindlere hele gjengen så lenge de lurer folk for penger.

Skrevet

Det finnes ingen som er "klarsynte". Ergo er de svindlere hele gjengen så lenge de lurer folk for penger.

Tenkte mer på hvordan de troende skiller... ;)

Bare noe jeg tenkte på.

Skrevet

Man vet det om de har fortalt mye som stemmer, selv ting jeg hadde glemt som hadde skjedd i fortiden.

Skrevet

De sier samme regla til alle, den type regle som stemmer for 99%+ av mennesker, dermed beviser de som regel at de både kan spå fremtid og se på fortiden din. Mennesker er lette dyr å lure.

Skrevet

De sier samme regla til alle, den type regle som stemmer for 99%+ av mennesker, dermed beviser de som regel at de både kan spå fremtid og se på fortiden din. Mennesker er lette dyr å lure.

Jeg er ikke lett å lure, har vært borti noen. Enkelte kan ingenting....

Skrevet

Uansett, medisinspørsmål må du ta opp med legen din.

Skrevet

Uansett, medisinspørsmål må du ta opp med legen din.

Skal ta det opp med psykiater, men til og med min egen intuisjon sier det vil gå bra. Er så lei av de medisinene nå, hadde vært greit å få intuisjonen bekreftet.

Skrevet

Det de ikke kan er å lure folk...

Skrevet

Det de ikke kan er å lure folk...

Mange er lett å gjennomskue, de er bare ute etter penger.

Skrevet

Mange er lett å gjennomskue, de er bare ute etter penger.

Ja, og resten klarer å manipulere folk til å tro på dem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...