Gå til innhold

Klarsynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarsynte er okkultister. De bør man holde seg unna uansett livssyn.

Anonymous poster hash: f76e1...6f1
  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

29

• Toga

11

• slabbedask

7

• Mrs D

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, og resten klarer å manipulere folk til å tro på dem...

Jeg har møtt to seriøse da. Resten har jeg ikke tro på. Men det må jo finnes flere seriøse, noen som vet om noen?

Skrevet

Jeg har møtt to seriøse da. Resten har jeg ikke tro på. Men det må jo finnes flere seriøse, noen som vet om noen?

Per dagens naturvitenskap er ikke det disse klarsynte holder på med mulig...

Skrevet

Per dagens naturvitenskap er ikke det disse klarsynte holder på med mulig...

Noen er flinke sier jeg bare, noen kan det men svært få....

Skrevet

Noen er flinke sier jeg bare, noen kan det men svært få....

Menneske er menneske, og natur er natur. :)

Sansene og fantasien spiller deg puss, når du tror de er klarsynte. Blir det samme med meg, i forhold til mennesker, hele tiden.

Skrevet

Menneske er menneske, og natur er natur. :)

Sansene og fantasien spiller deg puss, når du tror de er klarsynte. Blir det samme med meg, i forhold til mennesker, hele tiden.

Tja....nå er det ikke bare jeg som tror på klarsynte, men jeg tror på få.

Skrevet

Tja....nå er det ikke bare jeg som tror på klarsynte, men jeg tror på få.

Er mange andre enn meg som er engstelige og selvhenførende i forhold til mennesker og...

Skrevet

Er mange andre enn meg som er engstelige og selvhenførende i forhold til mennesker og...

Ja det er vel det.

Skrevet

Ja det er vel det.

Hvis jeg hadde spørt om det var lurt å betale dem for å slutte å snakke dritt om meg, hva ville du svart meg da?

Skrevet

Hvis jeg hadde spørt om det var lurt å betale dem for å slutte å snakke dritt om meg, hva ville du svart meg da?

Ville svart at det er ikke sant at de snakker dritt om deg.

Skrevet

Ville svart at det er ikke sant at de snakker dritt om deg.

De gjør nok det, men jeg overdriver.

Skrevet

En ekte klarsynt vil "se" om jeg blir dårlig eller ikke, kanskje til og med "føle" det.

Forhåpentligvis vil den klarsynte ha vett nok til å holde seg unna slike ting, og la være å svare på det hvis du spør.

Skrevet

De gjør nok det, men jeg overdriver.

Ok, jeg vet ikke jeg. Folk snakker sikkert om meg også.

Skrevet

Forhåpentligvis vil den klarsynte ha vett nok til å holde seg unna slike ting, og la være å svare på det hvis du spør.

Vet noen som ikke blander seg med sånt.

Skrevet

Hvis stjernestøv slutter på medisinen øker sjansene for at hun kommer tilbake... så jeg antar de sier hun ikke trenger dem...

Skrevet

Skal ta det opp med psykiater, men til og med min egen intuisjon sier det vil gå bra. et.

Prøve du ikke uten medisiner i fjor sommer? Hvordan gikk det?

Skrevet

Det jeg ville gjort, er å redusere dosen i samråd med psykiater... det er ikke sånn at slike medisiner virker mer og mer jo høyere dose, det er et stopp der, men det som ikke stopper å øke er bivirkningene.

Skrevet

Klarsynte er okkultister. De bør man holde seg unna uansett livssyn.

Anonymous poster hash: f76e1...6f1

Ikke alle er okkultister da.

Skrevet

Prøve du ikke uten medisiner i fjor sommer? Hvordan gikk det?

Det gikk ikke så bra, men har en god følelse nå.

Skrevet

Det jeg ville gjort, er å redusere dosen i samråd med psykiater... det er ikke sånn at slike medisiner virker mer og mer jo høyere dose, det er et stopp der, men det som ikke stopper å øke er bivirkningene.

Skal snakke med psykiater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...