Gjest sunny Skrevet 23. desember 2001 Skrevet 23. desember 2001 har slanka meg i hele år, 0g greid å ta av meg endel kilo. Nå er jo jula her, og jeg vil nødig gå opp mange kilo. Noen som har noen gode råd? Skal trene på sats 3 dager i jul, stå på snowboard noen dager. til maten drikker jeg ikke alkohol for er 17år, spiser ikke så masse kakaer og sånn. Tror dere jeg kommer til å gå opp mye i jula da, når jeg trimmer litt i tillegg?? Er det forresten farlig å faste for eksempel helt til klokka 6 om ettermiddagen sånn 2-3 ganger i jula? pleier aldri å faste ellers. Spiser alltid 3-4 ,måltider pr dag. håper noen kan svare meg eller gi meg noen gode råd.. 0 Siter
kasus Skrevet 23. desember 2001 Skrevet 23. desember 2001 I utgangspunktet bør en unne seg litt godt i jula. Men et par tips kan være: Å spise et lite måltid et par timer før du skal i selskap. Som medfører at du ikke stapper deg på samme vis. Vanligvis hvertfall. Fasting til 5-6 på ettermiddagen er en kardinalfeil, som setter ned forbrenningen din. Spis isteden 5-6 lette måltider med ca. 3 timers mellomrom. Ta gjerne en kort spasertur før frokosten. Uansett så bør du gi deg selv lov til å skeie ut et par dager i jula, det skal ikke medføre noen voldsom vetøkning. Så propp i deg ribbe til det tyter svor ut av ørene dine! 0 Siter
Gjest The Observer Skrevet 23. desember 2001 Skrevet 23. desember 2001 Det er ikke hva du spiser mellom jul og nyttår som teller, men derimot hva du får i deg mellom nyttår og jul! God Jul! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.