Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært plaga med overvekt før. Har alltid ligget på normalvekt, og aldri hatt problemer med å gå ned igjen hvis jeg har gått opp..

Men nå er det HELT umulig..

Da første ungen kom, gikk jeg opp 20 kilo. Helt uten å endre livstil/kosthold. Dette begynte jeg å gå ned rett etterpå.

Etter andre ungen gikk jeg ned igjen de siste 12-14 kiloene som var igjen, og ytterligere 10 kilo til i barseltida.

Da tredje ungen kom, gikk jeg opp igjen 20 kilo.. Og nå er de spett umulig å gå ned..!

Jeg lever aktivt, i sommer trente jeg masse og jeg spiser lite og ofte.. Kroppen er full av muskler etter all treninga i sommer(og de vedlikeholdes nå), men magen og fettet er der og forsvinner overhodet ikke..!

Har noen andre symptomer også, men de er neppe relevant her..:)

Jeg ble henvist til gynekolog for en mnd siden for utredning av Polycystic Ovarie Syndrom. Men hun lo omtrent av meg og ba meg gå ned i vekt..

Fikk anbefalt 5:2-dietten, og prøvde dette en liten stund.. Men fikk brekninger, oppkast og ble stupdårlig så det måtte jeg gi opp..

Jeg kunne kanskje tape et kilo, men det kiloet spratt tilbake straks jeg spiste omså bare et eple..

Noen andre erfaringer med denne dietten forresten?

Så nå er jeg rimelig fortvila..! Kiloene er der, men muskler og kondis likeså..

Hva gjør jeg?? Noen som har sånne erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403976-kan-overvekt-komme-av-hormonkr%C3%B8ll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...