Gjest Glade jul Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Er det noen som kan gi meg gode råd/årsak til at fettputene under føttene mine forsvinner? Jeg har fått spesialsoler fra ordoped-teknikk, men noe nærmere forklaring på fenomenet kommer jeg ikke. Ortoped-teknikk anbefalte meg å søke vidre hjelp - noe jeg har prøvd, men ingen kjenner løsningen. Noen som har liknende problemer eller kanskje en løsning på problemet? GOD JUL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Glade jul. Det er en tendens til at fettputene under føttene blir tynnere med årene, ellers har jeg ingen god forklaring. Jeg vet at mange greier seg svært godt med å velge støtdempende sko og i tillegg velger en støtdempende innersåle. God jul til deg også !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.