Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en sånn super-favoritt-rett, som jeg spiser mange ganger i uka. Det er ganske enkelt. Jeg kjøper kyllingkjøttdeig, steker den, har i First Price tacokrydder, og så har dette oppi First Price tacoskjell med First Price salsa.

Verken mer eller mindre.

Jeg syns 'detta' er så godt da, og så er det passende til mitt budsjett.

Grønnsaker er dyrt, og ikke liker jeg det heller!!! Jeg ville ikke spist grønnsaker selv om jeg fikk det gratis!!!

Så hva sier dere, blir det noe 'årnings' med denna dietten? Anonymous poster hash: 51c38...7d9

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/404075-er-dette-bra-for-kroppen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en sånn super-favoritt-rett, som jeg spiser mange ganger i uka. Det er ganske enkelt. Jeg kjøper kyllingkjøttdeig, steker den, har i First Price tacokrydder, og så har dette oppi First Price tacoskjell med First Price salsa.Verken mer eller mindre.Jeg syns 'detta' er så godt da, og så er det passende til mitt budsjett.Grønnsaker er dyrt, og ikke liker jeg det heller!!! Jeg ville ikke spist grønnsaker selv om jeg fikk det gratis!!!Så hva sier dere, blir det noe 'årnings' med denna dietten? Anonymous poster hash: 51c38...7d9

Bare det ikke kombineres med First Price marsipan og Cola går det nok bra.

Jeg har en sånn super-favoritt-rett, som jeg spiser mange ganger i uka. Det er ganske enkelt. Jeg kjøper kyllingkjøttdeig, steker den, har i First Price tacokrydder, og så har dette oppi First Price tacoskjell med First Price salsa.

Verken mer eller mindre.

Jeg syns 'detta' er så godt da, og så er det passende til mitt budsjett.

Grønnsaker er dyrt, og ikke liker jeg det heller!!! Jeg ville ikke spist grønnsaker selv om jeg fikk det gratis!!!

Så hva sier dere, blir det noe 'årnings' med denna dietten? Anonymous poster hash: 51c38...7d9

Overlever gjør du jo, men du gir jo ikke kroppen din det riktige drivstoffet for å gi den gode muligheter til å holde ut og holde seg frisk og fin i mange år fremover. Voksne som "ikke liker grønnsaker" er rimelig umodent...

Overlever gjør du jo, men du gir jo ikke kroppen din det riktige drivstoffet for å gi den gode muligheter til å holde ut og holde seg frisk og fin i mange år fremover. Voksne som "ikke liker grønnsaker" er rimelig umodent...

Noen anser sånt som "kaninmat".

Anonymous poster hash: 93d9d...517

Annonse

Hvis det er hva du i hovedsak lever av, så er det ikke på noen måte bra for deg i lengden.

At du samtidig holder deg langt unna alt som heter grønnsaker gjør det bare enda verre.

Men jeg tipper at det er noe du selv vet veldig godt - uansett hva du skriver her ;)

Hvis det er hva du i hovedsak lever av, så er det ikke på noen måte bra for deg i lengden.

At du samtidig holder deg langt unna alt som heter grønnsaker gjør det bare enda verre.

Men jeg tipper at det er noe du selv vet veldig godt - uansett hva du skriver her ;)

Mistenker noe 'lurings' her. Kanskje også 'tullings'.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...