Gjest (Anonymous) Skrevet 24. desember 2001 Skrevet 24. desember 2001 er det masse kcal i en julemiddag som består av en kylling file og litt ris? lurer nemlig på forhånd takk for svar 0 Siter
birdie Skrevet 24. desember 2001 Skrevet 24. desember 2001 Kyllingfilét og ris er _ikke_ julemiddag! Ærlig talt - en dag eller to i året må man da kunne kose seg uten å telle kalorier? Det skal i alle fall jeg..! *gomler marispan* ;o) 0 Siter
kanskje Skrevet 24. desember 2001 Skrevet 24. desember 2001 Kyllingfilét og ris er _ikke_ julemiddag! Ærlig talt - en dag eller to i året må man da kunne kose seg uten å telle kalorier? Det skal i alle fall jeg..! *gomler marispan* ;o) Jeg hadde brødskive med pålegg på. 0 Siter
Cheerleader Skrevet 24. desember 2001 Skrevet 24. desember 2001 Dette er ikke dagen til å slanke seg, ano! Kos deg med AKKURAT det du har lyst på. Og jeg gjetter at kylling og ris ikke er det du helst foretrekker å spise julaften.. Forøvrig, så er vel begge deler veldig magert. 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 25. desember 2001 Skrevet 25. desember 2001 Jeg hadde brødskive med pålegg på. vel..spiser lite dette er den maten jeg liker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.