Gjest (Anonymous) Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 er det masse kcal i en julemiddag som består av en kylling file og litt ris? lurer nemlig på forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Kyllingfilét og ris er _ikke_ julemiddag! Ærlig talt - en dag eller to i året må man da kunne kose seg uten å telle kalorier? Det skal i alle fall jeg..! *gomler marispan* ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskje Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Kyllingfilét og ris er _ikke_ julemiddag! Ærlig talt - en dag eller to i året må man da kunne kose seg uten å telle kalorier? Det skal i alle fall jeg..! *gomler marispan* ;o) Jeg hadde brødskive med pålegg på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheerleader Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Dette er ikke dagen til å slanke seg, ano! Kos deg med AKKURAT det du har lyst på. Og jeg gjetter at kylling og ris ikke er det du helst foretrekker å spise julaften.. Forøvrig, så er vel begge deler veldig magert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Jeg hadde brødskive med pålegg på. vel..spiser lite dette er den maten jeg liker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.