Gå til innhold

Moderne lys"pærer"

Anbefalte innlegg

Trine skrev (På 23.2.2015 den 14.23):

Har du tatt hovedsikringen? Du må gjøre det for å være 100% sikker på at det ikke har noe med strømmen hos deg å gjøre. Men mest sannsynlig er det ikke hos deg da, eller ihvertfall ikke noe som har med strømmen å gjøre.

Okei, jeg tok ikke hovedsikringen. Men jeg har vært i kjelleren så mange ganger i det siste, at en fra eller til er no problemo, så jeg stikker ned igjen. Skal oppdatere.

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Trine

40

• Madelenemie

35

• Bella Dotte

31

• AnonymBruker

5

Madelenemie skrev (På 23.2.2015 den 14.22):

;) stemmer.

men pga av temperatur/gass gir led og lysrør blåaktig lys ;)

uansett et raskt google søk på psykiater skage gir deg denne mailadressen:

stschage@ous-hf.no

Jeg trenger ikke, og gidder ikke, lese forskning på at jeg blir syk av blått lys, men det gikk psykiater Skage veldig opp i, han er en lysstoff-entusiast :lol: 

Send han en mail og hils fra meg om du vil.

Jeg forstår at du blir syk av blått lys, men man får både lysrør og led-lys som ikke gir blått lys ;)

Skal sende han en mail jeg.

Det er ikke pga temperatur/gass at lyset er blått eller ikke blått. Da hadde man ikke fått lysrør i både varme og kalde farger. Lavere kelvin gir varmere lys. Du bør sikkert ha lyskilder på under 3000 kelvin. >5000 kelvin tilsvarer dagslys.

Bella Dotte skrev (På 23.2.2015 den 14.26):

Okei, jeg tok ikke hovedsikringen. Men jeg har vært i kjelleren så mange ganger i det siste, at en fra eller til er no problemo, så jeg stikker ned igjen. Skal oppdatere.

Det var fremdeles during her mens hovedsikringen min var ute og telleren sto stille. 

Jeg er faktisk fristet til å nappe ut hovedsikrigene til alle naboene etter tur. Men det kan jeg jo ikke si.

Bella Dotte skrev (På 23.2.2015 den 14.35):

Det var fremdeles during her mens hovedsikringen min var ute og telleren sto stille. 

Jeg er faktisk fristet til å nappe ut hovedsikrigene til alle naboene etter tur. Men det kan jeg jo ikke si.

Jo, gjør det :P Jeg er elektriker, du kan bare si at jeg ba deg gjøre det :P Vet du om naboene er på jobb på dagtid?

Annonse

Trine skrev (På 23.2.2015 den 14.41):

Jo, gjør det :P Jeg er elektriker, du kan bare si at jeg ba deg gjøre det :P Vet du om naboene er på jobb på dagtid?

Hehe. Å forårsake et lite strømbrudd mådda værra lov  :unsure: De fleste er nok på jobb på dagtid. 

Bella Dotte skrev (På 23.2.2015 den 14.47):

Hehe. Å forårsake et lite strømbrudd mådda værra lov  :unsure: De fleste er nok på jobb på dagtid. 

Heng opp en lapp med varsel om midlertidig strømstans og dato og klokkeslett Hilsen Hafslund (dersom det er hafslund dere har der du bor)

Trine skrev (På 23.2.2015 den 15.04):

Heng opp en lapp med varsel om midlertidig strømstans og dato og klokkeslett Hilsen Hafslund (dersom det er hafslund dere har der du bor)

Vet ikke om jeg tør... I alle fall må jeg holde løpende telefonkontakt med en assistent, en må kjenne på duringen mens den andre napper sikringer, har jeg tenkt.

Bella Dotte skrev (På 23.2.2015 den 15.12):

Vet ikke om jeg tør... I alle fall må jeg holde løpende telefonkontakt med en assistent, en må kjenne på duringen mens den andre napper sikringer, har jeg tenkt.

Hehe...forstår at du ikke tør.

Annonse

Bella Dotte skrev (På 23.2.2015 den 15.20):

Hah, utfordrer du meg?  :ph34r:

:D  :D  :D  :D  :D

Hmm...tenkte vel egentlig at jeg forstår at du ikke tør, jeg måtte ta endel hovedsikringer før jeg forsto at ingen kom til å drepe meg fordet, de ble bare litt sure noen ganger :P

Men når du sier det... Tar du utfordringen? :D

Trine skrev (På 23.2.2015 den 15.37):

Hmm...tenkte vel egentlig at jeg forstår at du ikke tør, jeg måtte ta endel hovedsikringer før jeg forsto at ingen kom til å drepe meg fordet, de ble bare litt sure noen ganger :P

Men når du sier det... Tar du utfordringen? :D

Jeg får se, om jeg får besøk som liker rødvin og vi blir gode og fulle, så kanskje  :lol:

Madelenemie skrev (På 23.2.2015 den 15.33):

Nei,

Trine er kanskje"farlig" så før du tar strømmen til naboene dine bør du sjekke om Trine er trygg ;)

Jeg er ikke trygg :P Noen ganger så kaster jeg snøballer :D :D :D :D også hender det jeg tar strømmen til folk :ph34r:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...