Gå til innhold

Viktige spørsmål om epilepsi jeg lurer på

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Hvorfor det? Høres rett og slett idiotisk ut.

Fordi jeg vil ha det på film. Jeg filmer meg om natta, nemlig.

Skrevet

Dette høres noe "spesielt" ut...

Skrevet

Jeg vet at du har beskrevet dette tidligere, men vet personalet og moren din at du driver med dette? Det er nemlig svært, svært destruktivt og farlig det du driver med her, og er et veldig tydelig tegn på at du ikke bør flytte fra omsorgsbolig.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg vet at du har beskrevet dette tidligere, men vet personalet og moren din at du driver med dette? Det er nemlig svært, svært destruktivt og farlig det du driver med her, og er et veldig tydelig tegn på at du ikke bør flytte fra omsorgsbolig.

Mamma og personnalet vet om det.

Skrevet

Mamma og personnalet vet om det.

Og hva sier de om dette?

Blomsterfluen
Skrevet

Og hva sier de om dette?

De sierdetver farlig så jeg har sluttet med det.

Skrevet

Bra det da!

Skrevet

Bra. Kanskje du skal slutte å søke opp filmer på you-tube om dette også, sånn at du ikke får lyst til å begynne igjen?

Skrevet

Jeg ønsker meg små enkle/komplekse partielle anfall. Jeg ønsker meg nocturnal epilepsy (natt epilepsi) med bare partielle anfall.

Du er klar over at ved epileptiske anfall så skjer det ofte at vedkommende også både tisser og bæsjer på seg? Men hvis du synes det er stas så...

Skrevet

Du er klar over at ved epileptiske anfall så skjer det ofte at vedkommende også både tisser og bæsjer på seg? Men hvis du synes det er stas så...

Hun har jo prompehumor og syns tiss og bæsj er gøy ;)

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har fått en hjerneskade ja.....med de holdningene der.

Anonymous poster hash: 3ba6d...15c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...