figgen Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Har en kul på ryggen som er ganske stor. Har tatt sete og den er målt til rundt 10 gange 10 cm. Sykehuset er ganske sikre på at dette er en helt ufarlig fettkul og skal fjernes på sykehus innen juni. I det siste har jeg vært veldig forkjølet,hostet masse og det surkler masse i luftveiene. I helgen har jeg i tillegg at mye smerter i denne kulen.har ikke orket å ligge noe særlig på ryggen pga smerter. kan jeg ha pådratt meg en lungebetennelse siden kulen ligger rundt der? at det er derfor smerten er der.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404355-kul-p%C3%A5-ryggen-er-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Har en kul på ryggen som er ganske stor. Har tatt sete og den er målt til rundt 10 gange 10 cm. Sykehuset er ganske sikre på at dette er en helt ufarlig fettkul og skal fjernes på sykehus innen juni. I det siste har jeg vært veldig forkjølet,hostet masse og det surkler masse i luftveiene. I helgen har jeg i tillegg at mye smerter i denne kulen.har ikke orket å ligge noe særlig på ryggen pga smerter. kan jeg ha pådratt meg en lungebetennelse siden kulen ligger rundt der? at det er derfor smerten er der.. Tror du kan ta det helt med ro. Den kulen har fått en vurdering av profesjonelle som har sagt at det ikke er noe farlig. Og den skal fjernes innen juni, så prøv å slappe av i forhold til dette. Når det gjelder hosten og surklingen i brystet ville jeg tatt en tur til legen og latt ham/hun undersøke deg. Kanskje du trenger en antibiotika-kur. Kulen din er neppe årsak til tilstanden. Anonymous poster hash: 3822f...a0b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404355-kul-p%C3%A5-ryggen-er-redd/#findComment-3614355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Har en kul på ryggen som er ganske stor. Har tatt sete og den er målt til rundt 10 gange 10 cm. Sykehuset er ganske sikre på at dette er en helt ufarlig fettkul og skal fjernes på sykehus innen juni. I det siste har jeg vært veldig forkjølet,hostet masse og det surkler masse i luftveiene. I helgen har jeg i tillegg at mye smerter i denne kulen.har ikke orket å ligge noe særlig på ryggen pga smerter. kan jeg ha pådratt meg en lungebetennelse siden kulen ligger rundt der? at det er derfor smerten er der.. Har en plommestor kul selv nede på ryggen, men den har jeg kjent siden jeg var 10 år og den er like stor. Sjeldent øm, hard, bare lett bevegelig. Aldri sjekket hos lege... pga jeg ikke ønsker en stor grop der den satt!. Har tenkt tanken på at det kan være noe skummelt, men siden den har vært uforandret så lenge, så er det nok bare normalt. Har også en kul på leggen, i muskelen... en muskelknute. Har hendt at muskelen her har låst seg - dritvondt. Aldri sjekket det heller. Og en kul på halsen - aldri sjekket, men hatt den siden jeg hadde kusma som 8 åring. Avlang, ertestor, lett bevegelig, ikke øm. Uforandret. Får man nye kuler på kroppen - sjekk alltid hos lege. Jeg er forferdelig dårlig på det......... Anonymous poster hash: 6a25f...416 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404355-kul-p%C3%A5-ryggen-er-redd/#findComment-3614370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.