Gå til innhold

Mann voldtok babyen sin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan er det i det hele tatt mulig? Babyen må jo være ødelagt innvendig, jeg blir så kvalm og mister ord. Ikke får han så streng straff heller...fy søren!

Det er neppe snakk om voldtekt med penis, det er jo ikke mulig. En babys skjede / endetarm er jo ikke mer enn en cm eller noe sånt. Det er vel helst brukt fingre eller noe annet. Uten at det gjør det noe mindre grotesk.

Hvordan er det i det hele tatt mulig? Babyen må jo være ødelagt innvendig, jeg blir så kvalm og mister ord. Ikke får han så streng straff heller...fy søren!

Det har blitt begått seksuelle overgrep, ikke voldtekt. 

Ikke for at jeg skjønner at det er mulig likevel, men det er en vesentlig forskjell...

Annonse

Men for all del, saken er så utrolig grusom at jeg har ikke ord - og uansett om det er voldtekt eller seksuelle overgrep som er terminologien så håper jeg disse umenneskene får lovens strengeste straff (og kunne gjerne ønske at den var enda strengere enn den faktisk er)...

Har dere sett dette da:

"Da den 43 år gamle Hønefoss-kvinnen forklarte seg i politiavhør, kom det frem at overgrepet man så på filmen skulle være av en far som forgrep seg på sin sønn. I avhøret av 43-åringen kom det også frem at denne faren på det tidspunktet var med i en norsk realityserie." (Drammens Tidende)

Jeg lurer på hvem det er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...