Gå til innhold

Er dvdink.no å anbefale, siden bildet viste feil produkt?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg kjøpte kina-bluray plate printable pack for 15 kroner i dag og der var det bilde av bluraypakken jeg kjøpte. Bildet viste 10pack mens på bestillingen stod det 1pack. Er jeg da blitt lurt eller har butikken lagt ut feil bilde?

Fortsetter under...

AnonymBruker

bilder på nettbutikker er veldig ofte veiledende bilder for å illustrere produktene sine, det er hva som står der som gjelder. og jeg regner med du har kjøpt denne her 

TDK 25 GB 4X White Inkjet Hub Printable BLU-RAY BD-R 1-Pack

og der står det tydelig 1pack, og til 15 kr så er ikke dette overraskende. husk å lese og ikke bare se på bilder og pris.

Anonymous poster hash: 2c31c...6a2
AnonymBruker

Jeg kjøpte kina-bluray plate printable pack for 15 kroner i dag og der var det bilde av bluraypakken jeg kjøpte. Bildet viste 10pack mens på bestillingen stod det 1pack. Er jeg da blitt lurt eller har butikken lagt ut feil bilde?

bluray plater til 1,5 pr stk er vel for godt til å være sant?

Anonymous poster hash: ab4ba...847

Blomsterfluen

bluray plater til 1,5 pr stk er vel for godt til å være sant? Anonymous poster hash: ab4ba...847

Jeg trodde det var et billig-produkt siden det var sånne krussedulltegn som de har i japan/kina, siden de kinaproduktene i dealextreme er så sabla bilige, som det råbra 160 videoled lyset med dimmer og filter jeg kjøpte til canon kameraet mitt til under 250 kr.

Annonse

Blomsterfluen

Har handlet hos dvdink èn gang, og gjør det ikke igjen. Bestilte DVD-plater (som var OK) og cover (som var helt utrolig dårlige, og 25% måtte kastes, resten av skjeve og skakke).

Ok. Hva slags annen norsk nettbutikk får man kjøpt bra blurays eller dvder som er hvite som man kan skrive bilde på coveret med dvd printer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...