sine Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Hei! Vet ikke helt om dette er belasningsskade. For 4 uker siden kjøpte jeg en tredemølle. Begynte å jogge en halv time på den hver dag.Stoppet så opp 2 uker da jeg hadde eksamensperiode. Da jeg nå skulle starte å trene igjen, så første steg jeg jogget fikk jeg så vondt i hælene/anklene at jeg bare måtte slutte. Men det gikk greit dersom jeg gikk på tredemøllen. Men med en gang jeg skulle starte å løpe, kom smerten i hælene/anklene. Vet du hva dette kan være? Jeg hadde jo ikke vondt mens jeg trente for 2-3 uker siden, men kom bare sånn plutselig nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 sine. Det du nå kjenner i hælene/achillesfeste er nok resultatet av for rask og hyppig igangkjøring med trening på tredemølle. For å bli kvitt dette, bruk løpesko med godt oppbygget hæl og løp på mølla uten noen stigning. Bruk tid til å bli varm de første 10-15 minuttene. Kjenner du stadig vond, legg på litt is etter treningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.